אחד מכל חמישה בעלי סמארטפון עושה שימוש בקופונים סלולריים

המייל המסורתי מאבד את ערכו ככלי שיווקי במהירות פס-רחב. eMarketer מדגיש שלמרות שכ-95% מהצרכנים שעושים קניות באינטרנט משתמשים באי-מיילים, 67% מהם מבקשים להסירם מרשימת התפוצה אחרי קבלת שתיים או שלוש הודעות מסחריות. במיוחד, כאשר תוכנן אינו רלבנטי להם. כ-17% נוהגים למחוק את ההודעות בלי לקרוא אותם כלל. בין הסיבות שנמנו על-ידי הצרכנים לסירובם לקבלת מסר פרסומי באמצעות אי-מייל, היו: כמות מוגזמת של אי-מיילים – 54%, שינויים בתחומי העניין – 15%, תכנים חוזרים – 45%.


לעומת זאת, ה-SMS הופך להיות הערוץ השולט ביצירת קשר עם הלקוחות. מעל 90% מהצרכנים, קוראים את ההודעה תוך 3 דקות מקבלתה. למרות שהרוב עדיין אינו עושה שימוש בנייד לצורך הרכישה בפועל, כמות האנשים העושים שימוש בקופון סלולארי לא מפסיקה לגדול. רק בשנה האחרונה, בארה"ב, הייתה צמיחה של יותר מ-10% במימוש הקופונים הסלולאריים.


זירת הפייסבוק בישראל אימצה את הכלי השיווקי של הקופונים לפני רבעון אחד בלבד מאז ההשקה של Ecoupon, פיתוח חדשני פרי שיתוף פעולה של חברת Comlead וחברת Inforu, דרך אפליקצית הפייסבוק שמאפשרת למנהלי השיווק לספק חבילה כוללת. בנוסף לפעילויות מגוונות ברשת החברתית, קיבלו הלקוחות גם שלל הטבות שאפשרואת הגדלת נפח המכירות שלהם. (אפשר לציין שמותגים מובילים עשו ועושים שימוש באפליקציה)


הראל צדוק, מנכ"ל Comlead מספר: בעזרת אפליקציות פייסבוק חווייתיות, כגון תחרויות ומערכות לניהול קופונים בפייסבוק, אשר מגיעות למשתמשים רבים והופכות אותם ללקוחות פוטנציאליים, מתוגמלים המשתתפים על מעורבות בפעילות המותג על-ידי קופון הנחה שנשלח ב-SMS. כידוע, SMS היא שיטה בעלת פוטנציאל כלכלי מוכח. אנו צופים עליה נוספת בשימוש במערכת Ecoupon עד סוף 2012…"


אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח