אחרי 50 שנה מפעל ורשת שטיחי כרמל נפרדת מהשם, משנה לוגו ונכנסת לתחום הטפטים

שטיחי כרמל מכריזה על שינוי בקונספט ובאסטרטגיה של הרשת הותיקה והמובילה בישראל בתחום זה כבר 50 שנים. המותג החדש יקרא מעתה "כרמל". עוצב לצורך כך לוגו חדש ושינויים בנראות החנויות תחת הקונספט העדכני הפונה לצעירים.


לאחרונה קיבלה כרמל אחזקות הזדמנות נוספת משוק ההון לאחר שהגיעה להסדר עם בעלי האג"חים. משפחת איתני, מנהלת הרשת, נמצאת בתנופת פיתוח, מצעירה את המותג אשר ייקרא מעתה "כרמל" שיתמחה בשיווק שטיחים לצד פרקטים וטפטים הנחשבים לאופנה האחרונה בתחום החיפוי בבית.



שטיחי כרמל מיוצרים בנולים ממוחשבים עם יכולת ייצור של עד 21 גוונים ובלמעלה ממיליון חוטים למ"ר. הטכנולוגיה המתקדמת והעיצובים הייחודים מעניקים לחברה מוניטין בינלאומי בזכותו עומדת החברה בין חמשת החברות המובילות בעולם בתחום הפיתוח והעיצוב בעולם השטיחים, ומייצאת בהצלחה כל דרישה עיצובית לכל העולם. הרשת מייצאת היום לכ 30 מדינות ב 5 יבשות מיפן וסין במזרח ועד ארה"ב קנדה במערב.



לדברי עופר איתני מנכ"ל כרמל "בשנים האחרונות עשינו דרך ארוכה החל מפיתוח סוגים חדשים של שטיחים, והתאמתם לשווקי הטקסטיל והאופנה המשתנים, כניסה מאסיבית לתחום הפרקטים והובלת השוק, התרחבות למעוזות חדשים ופתיחת מחלקות שטיחים בלעדיות ברשתות הום סנטר ושופרסל".



עוד מוסיף איתני, כי הבחירה בלוגו "כרמל" במראה צעיר ועכשווי. אך עדיין מוכר, על מנת לפנות לקהל חדש בשפה חדשה ועדיין לשמור על המובילות שלנו בקרב הקהל הנאמן. השינוי יאפשר ליצור פלטפורמה לכניסה לתחומים וקטגוריות חדשות, כאשר מחודש פברואר, נשיק לראשונה, מחלקה לטפטים ואביזרים נלווים. תחום שהלך והתפתח בשנים האחרונות בעיצוב הבית, המציג אין ספור מותגים ואפשרויות, בסגנונות עיצוב.



במהלך המיתוג הנוכחי, הושקעו כ 3 מיליון ש"ח לצד קמפיין פרסום תדמית בטלויזיה ובעיתונות. הרשת השיקה לאחרונה סדרת קולקציות חדשות בתחום השטיחים והפרקטים והן מתועדות להכנס לסניפי הרשת במקביל לשינוי התדמיתי.

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
 משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח