יעניק מלגות לימודים עבור התואר השני בשנה אחת באוניברסיטת תל אביב, בתוכנית הלימודים המשלבת פילוסופיה, מדע ותרבות דיגיטלית. גובה המלגה: כ-15% מעלות שנת הלימודים עבור כל חבר איגוד.
סיגלית הורן גלפרין, משנה למנכ"ל איגוד השיווק: " איגוד השיווק מאמין שדווקא בימים אלה צריך כלים חדשים על מנת להתמודד עם העולם החדש וחשיבה ביקורתית על הסדר הקיים יחד עם כלים לראיה רחבה של תרבות הדיגיטל יכולה לתת אותם. במיוחד עבור חברי האיגוד, דאגנו למתן מלגות שנוכל לסייע להם ללמוד בתקופה מאתגרת זו."
איש השיווק של היום זקוק לכלים חדשים, לראיה פורצת גבולות ולחשיבה ביקורתית על הסדר הקיים. באיגוד מאמינים כי תוכנית הלימודים האינטרדיסציפלינרית הזו תאפשר להיות אנשי שיווק בעלי הבנה עמוקה יותר של החברה ושל העולם העסקי.
התוכנית מכוונת למנהלים ולמומחים המחזיקים בתפקיד משמעותי ומשפיע בתחומם המקצועי, הנפגשים, במסגרת תפקידם, בין השאר, בהיבטים שונים של הטכנולוגיות הדיגיטליות והשלכותיהן על דרכי הניהול והתרבות הניהולית. התוכנית מספקת הזדמנות ייחודית לבכירים ולבכירות בתעשייה, בעולם העסקי, במגזר הציבורי, במערכת הביטחון, במגזר הרביעי ובניהול מערכות החינוך, להיחשף למחשבה פילוסופית, הומניסטית ואנליטית, המאפשרת מבט פנורמי רחב על התשתית החברתית, הארגונית והעסקית שבה הם פועלים.
התוכנית מקנה כלים לחשיבה ביקורתית ומשמעותית על העולם הניהולי והמקצועי העכשווי, על אופני הפעולה שלו, על הדרכים להשפיע על עיצובו, ובעקבות זאת, גם על הטמעת הליכים לשיפור ולשינוי בארגונים שבהם פועלים המנהלים והמומחים.
תוכנית הלימודים מותאמת לאנשים עובדים ונפרשת על פני שלושה סמסטרים (סמסטר סתיו, אביב וקיץ במהלך שנה אחת)