הכנס עסק במספר נושאים, ביניהם: אספקטים שונים של חדשנות בניהול, בקשר
בין חדשנות וטכנולוגיה בעולם העסקים ובמהלכים חדשניים ומעוררי צמיחה גם בימים של
מגיפה עולמית.
מנכ"ל איגוד השיווק, תלמה בירו פתחה את כנס
השיווק וציינה בדבריה: "חדשנות היא מילה שמגלמת בתוכה חלומות, ומאוויים, צמיחה, ושפע.
חדשנות היא לא רק חלום עסקי שמבטיח צמיחה ומצוינות, השאיפה לחדשנות היא גם חלום
לאומי, חובק עולם וארצות. ההיסטוריה מלמדת שעסקים שהבינו את ההזדמנויות שיש
במשברים כאלה והשקיעו בחדשנות – נהנו מצמיחה ומביצועים מעולים אחרי שהמשבר חלף.
להערכתנו – האתגר המיידי של מנהלים חפצי צמיחה הוא להניע את הצוותים שלהם, לתת ערך
ללקוחות, ולעשות זאת תוך מיקוד, מהירות, זריזות וגמישות מחשבתית. זה הזמן להתגלות
כמובילי חדשנות בעת משבר ולקדם הזדמנויות לצמיחה. איגוד השיווק הישראלי שם לו
למטרה להוביל את נושא החדשנות השיווקית במשק וועדת החדשנות שלו בוחרת מדי
רבעון את ההשקות המנצחות והחדשניות של הרבעון".
בכנס השתתפו דוברים מהשורה הראשונה של הניהול, החדשנות והיזמות בישראל: מנכ"ל קבוצת פרטנר- איציק בנבנישיתי, מנכ"ל נספרסו- משה מרי, המשנה למנכל האיגוד – סיגלית הורן גלפרין, מייסד G Team– ערן גפן, מנכ"ל וולט היוצא- אמרי גלאי, מנהל אזורי מזרח תיכון, אפריקה ורוסיה בחברת אאוטבריין- לירון אברהם, סמנכ"ל שיווק בחברת Fiverr– גלי ארנון, מנהל פעילות עסקית בשווקים צומחים בחברת סודה סטרים- מתי יהב, ראש מערך תקשורת בסופר פארם- גלי ברגר וסמנכ"ל שיווק בינלאומי ומייסדת משותפת בקהילת G-CMO סופי מלניק אמיתי.
המשנה למנכל האיגוד – סיגלית הורן גלפרין
ציינה: "אנשי השיווק צריכים לקחת
בחשבון את הרגלי הצריכה החדשים, את גלי הסגר, את המצב הכלכלי, החשש
לבריאות, ואת חוסר הוודאות בבואם לבנות תוכניות עבודה ל 2021. לצד כל אלה, על אנשי השיווק למצוא את
הדרך לנהל את "רכבת ההרים" שהמציאות מכתיבה לבין הצורך של החברות לצמוח".
מיד לאחר מכן,
הציג מנכ"ל קבוצת פרנטר, איציק בנבנישיתי את תחום החדשנות בעולם
הטלוויזיה, Innovative. בנבנישיתי סקר שינויים בטלוויזיה הרב ערוצית בעולם, ביניהם:
צפיית בתכנים בדור חמישי, שינויים בצריכת התוכן והשפעת הקורונה על הרגלי הצפייה.
מנכ"ל
נספרסו, משה מרי הציג את אסטרטגיית Heart Strategy ואת החדשנות
המלווה את נספרסו בכל תהליך ניהולי ובפאנל בהנחייתו של ערן גפן ובהשתתפותם של מנכ"ל
וולט היוצא- אמרי גלאי, מנהל אזורי מזרח תיכון, אפריקה ורוסיה בחברת אאוטבריין-
לירון אברהם, סמנכ"ל שיווק בחברת Fiverr– גלי ארנון, מנהל פעילות
עסקית בשווקים צומחים בחברת סודה סטרים- מתי יהב, עסקו בנושא-
כיצד ממשיכים לייצר צמיחה בעולם של אי וודאות ואיך לנהל את רכבת ההרים בין המציאות לבין הצורך לצמוח.
ראש מערך התקשורת בסופר פארם, גלי ברגר דיברה על
סטיגמטין – המהלך השיווקי של סופרפארם בסטיגמות הכרוכות במחלות
נפש, וחתמה את הכנס סופי מלניק אמיתי, בסיפורה האישי על הפיכתה
לאקטיביסטית של שינוי בעמותת חלאסרטן לאחר שחלתה בסרטן המעי הגס והחלימה
ממנו.