איגוד חברות הפרסום יקיים רב שיח פרסומאים, מפרסמים, אנשי מדיה ורגולטורים בנושא תוכן שיווקי

איגוד חברות הפרסום יקיים לראשונה רב שיח ייחודי בהשתתפות פרסומאים, מפרסמים, אנשי מדיה ורגולטורים, במטרה להוביל מהלך להנחת אבן פינה ליצירת קוד אתי לתוכן שיווקי.



יאיר גלר, יו"ר איגוד חברות הפרסום: "מטרת המהלך להניח אבן פינה ליצירת קוד אתי לתוכן שיווקי. במסגרת הרב שיח נקדם מהלך לתיאום ציפיות בין הפרסומאים, המפרסמים, אנשי המדיה והרגולטורים בנושא התוכן השיווקי: מה אנחנו מצפים שהתוכן השיווקי יעשה עבורנו, מה אנו מצפים מהרגולטור, ומה הרגולטור מצפה מאיתנו?".



המפגש המיוחד יתקיים ב-11.4.06 בין השעות 10:00 ל-12:30 בבצפר של איגוד חברות הפרסום בנמל ת"א. ברב שיח ישתתפו נציגים הפרסומאים, המפרסמים, אנשי המדיה וכן יורם מוקדי, יו"ר מועצת הכבלים והלווין ונורית דאבוש יו"ר מועצת הרשות השניה.

אולי יעניין אותך

pexels-photo-8472919_1726033750064

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''