אייל סלוניקי, המשנה למנכ"ל TheMarker, פורש מתפקידו לאחר שש שנים. סלוניקי הוביל בתקופה זו את מערכי השיווק, הפיתוח העסקי, המכירות והכנסים באתרי חטיבת האינטרנט של קבוצת הארץ: אתר TheMarker, אתרי "הארץ" בעברית ובאנגלית, ואתר "עכבר העיר". בתקופת כהונתו צמחו אתרי הקבוצה בעשרות אחוזים, גם במספר הקוראים וגם בהכנסות, והמשיכו וביססו את מעמדם כאתרים וכמותגים מובילים בשוק המדיה הדיגיטלי הישראלי.
סלוניקי הוביל את מערך שיתופי הפעולה והתוכן השיווקי בחטיבת האונליין, שנהפכה למנוע צמיחה משמעותי והביא לגידול ניכר בהכנסות. בין הפעילויות הבולטות של סלוניקי נכללות הקמתם והשקתם של אתר SHIVUK, בשיתוף איגוד השיווק הישראלי, אתר SMB ואתר "עכבר עולם", כמו גם פעילויות תוכן, דוגמת הפרויקטים Case Study ו-Easy Start, בשיתוף קרן דן דוד. עד 2010 ניהל סלוניקי את מערך הכנסים והאירועים של TheMarker, והוביל את ועידות שוק ההון, ועידות האינטרנט, אירועי "100 המשפיעים", כנסי החדשנות, חוויית הלקוח וכנסי הנשים.
גיא רולניק, מייסד ועורך ראשי TheMarker אמר כי, "בשש השנים שלו בחברה, סלוניקי הקפיץ את הפעילות המסחרית והשיווקית, הפרויקטים המיוחדים והכנסים לרמות חדשות. הוא היה אחראי ישיר לרבות מהוועידות הכלכליות המוצלחות בישראל, לרבות כנסי "100 המשפיעים", ועידות האינטרנט וועידת שוק ההון.
"סלוניקי היה חבר בהנהלת החברה ודמות מרכזית בעיצוב ויישום האסטרטגיה העסקית שלה. אני משוכנע כי ימשיך ויצליח בניהול חברות ומיזמים עתידיים".
אייל סלוניקי מסר כי, "אני מסיים תקופה דינמית, מרתקת ומאתגרת בחיי המקצועיים, ופונה לאתגרים חדשים. בתקופה זו נהפכו TheMarker ושאר אתרי הקבוצה למותגים המובילים בתחומם בישראל. TheMarker היה ביתי המקצועי במשך שש שנים מרתקות ותמיד יישאר כזה. אני מודה לחבריי הרבים בקבוצת 'הארץ' ולשותפיי לדרך על התקופה שבה זכיתי לעבוד במחיצתכם, ואני מסיים את תפקידי בתחושת סיפוק וגאווה על הדרך ועל ההישגים הרבים".