איילון זרמון : "סקרים מוכיחים באופן מובהק כי הפרסומות הזכורות והאהובות ביותר משלבות סקס והומור"

איילון זרמון שותף ובעלים במשרד הפרסום זרמון- גולדמן נשא דברים בכנס מרתק שהתנהל במסגרת סדרת מפגשי Success Coffee Club הנערכים על ידי אגוד לשכות המסחר ואוניברסיטת דרבי. לדברי זרמון 'קמפיין פוקס בשנת 2003 הכפיל את מכירות החברה באותה שנה ו- 83% מתושבי ישראל רכשו ברשת. בכנס השתתפו גם ד"ר אלי פישר מייסד ד"ר פישר ושמוליק אפל מנכ"ל בורגר ראנץ' שהסבירו כיצד חדשנות ויצירתיות מאפשרים שרידות בענף של תחרות גלובלית. את הכנס, שכלל סדנת Networking בניצוחה של עפרה פסל, הנחה פרופ' צבי גנור מאונ' דרבי.



"צמיחה היא נישמת אפו של כל עסק ועסק שלא צומח צונח. לכן חשובה החדשנות", הדגיש פרופ' צבי גנור שהציג מודלים של 'שיווק בלתי קונבנציונאלי' שקראו לעידוד סוכני השינוי בפירמה.



ד"ר אלי פישר הסביר את מה שהוא רואה כמניע להצלחת יוזמה עסקית: "היזם חייב להיות אסטרונאוט שרגליו נוגעות קלות בקרקע" והוסיף כי: "מנהל טוב צריך להיות במידה כלשהי חלטוריסט, כי הרי אין תשובות מראש לכל השאלות. יחד עם זאת אסטרטגיה ותכנון לטווח ארוך הכרחיים להצלחת העסק. בד"ר פישר חשבנו כבר בשנות השבעים כי הארכת החיים ושיפור איכותם הם המנוע לפעילותנו, ועד היום לא החלפנו את מטרות אלו"



בהקשר של פרשת קלאב מרקט ציין פישר כי תפקיד השיווק הוא לא רק לשמר את הלקוח, אלא גם את הספק שיעמוד לצדך בזמן משבר. לדבריו "אם הספק יבחר לא לעבוד איתך, לא משנה איזה קשר יש לך עם הלקוח כל עוד לא יהיה לך מה לספק לו"



שמוליק אפל, מנכ"ל בורגר ראנץ', שרשת מזון בניהולו מצליחה במשך שנים להציג תוצאות מרשימות אל מול רשתות אגרסיביות הגדולות ממנה בהרבה, הדגיש את מוטיב היצריתיות והחדשנות ואמר כי "חשוב להקיף את עצמך באנשים יצריתיים שיעלו רעיונות ואתה תצטרך רק לדלות את המוצלח מבניהם ולפתח אותו לבוננזה עכשווית."




אחרון לשאת דברים בכנס היה איילון זרמון שהתייחס לקמפיין פוקס והתקשורת השיווקית הפרובוקטיבית בשוק תחרותי. זרמון הציג את "מודל המגנט" והתייחס לגילאי 21 -28 שהם בבחינת Trend Setters בתחום האופנה. "על מנת לכבוש את השוק אתה צריך להגיע ראשית אליהם, אח"כ יגיעו המבוגרים שכמהים לחזור לאותה תקופה ובני הנוער שמחקים את הגילאים הללו." לדבריו "ביום בו נפתחה רשת 'פוקס קידס' היא הפכה לרשת הגדולה ביותר להלבשת ילדים, זאת לאחר שגילאי 21-28 נכבשו קודם לכן. לכל מוצר יש את ה-Trend Setters צריך רק למצוא אותם ולפנות ראשית אליהם."



זרמון התייחס בדבריו לפרסום הפרובוקטיבי: "על מנת לזכות בתשומת לב יש לשחוט פרות קדושות אך אין לעשות זאת ללא הוספת מוטיב של הומור ואמירה ייחודית, שכן יכול להיווצר אפקט הפוך של סלידה. מחקרים מוכחים כי הפרסומות האהודות והזכורת ביותר שילבו סקס והומור."



בסיום הכנס נערך פאנל במהלכו הועלו שאלות שהתייחסו למרכיב יחסי הציבור במערך השיווק והטיפול במשברים.


אולי יעניין אותך

table
 קסטיאל רזיאל
 רדושינסקי סמנכלית חטיבת לקוחות פרטיים פרטנר תומר לוי מנכל סיין נאו
-צילום גיל שטיר
 גורן, מנכל קבוצת SQLink עם ילדים של עובדי הקבוצה צילום באדיבות סקיולינק (1)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח