אייר קנדה יוצאת בקמפיין לקראת החגים-ממשיכה את מסר ה"שניים בכרטיס אחד"


"טורונטו (קנדה) וארה"ב – בכרטיס טיסה אחד" זהו המוטו על פיו מתבסס הקמפיין החדש של חברת אייר קנדה לכבוד החגים.



מהחברה נמסר הבוקר כי היא "זיהתה צורך ממשי, בקרב הישראלים הטסים לצפון אמריקה, לשלב יעדים בקנדה ובארה"ב בצורה אופטימלית ונוחה, ולכן יוצאת בשורת מחירים מפתיעים לשילוב יעדים לקראת תקופת החגים."



אייר קנדה זכתה לאחרונה בפרס "חברת התעופה הצפון אמריקאית הטובה ביותר", ע"י חברת הסקרים העצמאית הנחשבת ביותר בעולם התעופה, SKYTRAX .



אייר קנדה, חברת התעופה הלאומית של קנדה, היא חברת התעופה מספר 14 בגודלה בכל רחבי העולם ומשרתת 34 מיליון לקוחות בשנה על צי הכולל 335 מטוסים.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת