איך לשווק את העסק שלכם כמו שצריך בדיגיטל?

המהפכה
הדיגיטלית הפכה את השיווק בדיגיטל למרכיב קריטי באסטרטגיית הפעילות של כל עסק
כמעט. התנהלות מושכלת ומדויקת מאפשרת להפיק את מלוא התועלת האפשרית מכל ההזדמנויות
שמציע האינטרנט, ובפרט גוגל – ולהגיע לקהל היעד ביעילות גבוהה ובעלות נמוכה. בעמוד
זה תמצאו פירוט של הדגשים העיקריים שחשוב לשים אליהם לב כשמתכננים את מדיניות
הפרסום במרחב הדיגיטלי.

מחקר
מעמיק

השלב הראשון
הוא מחקר יסודי ומקיף. מומלץ בחום לא לדלג על שלב זה, משום שבלי המידע והתובנות
שניתן להפיק ממחקר מעמיק, קשה עד בלתי אפשרי למצות את מאמצי השיווק. מחקר מתאים
כולל מיפוי של המוצרים והשירותים שמציע העסק, היתרונות שלהם, המאפיינים הייחודיים
של העסק ביחס למתחרים והערכים שמנחים את הפעילות העסקית ושכדאי להבליט אותם
בפרסומים השונים.

מרכיב נוסף
הוא אפיון של קהל היעד – ככל שהלקוחות הפוטנציאליים מאופיינים ברמת פירוט גבוהה
יותר, כך קל יותר לבנות אסטרטגיית שיווק משתלמת, משום שאפשר לדעת היכן נמצאים אותם
אנשים ואיך נכון להניע אותם לפעולה.

קידום
אורגני בגוגל – הבסיס של כל שיווק אפקטיבי

הבסיס של
שיווק אפקטיבי בדיגיטל הוא קידום אורגני בגוגל. אמנם עסקים רבים יכולים לצאת
נשכרים מפרסום ממומן במקומות שונים, מפעילות ערה ברשתות חברתיות ומעוד פעולות –
אבל ברוב המקרים אין תחליף לנוכחות מרשימה בגוגל.

חשוב לזכור
שאין כמעט אדם שלא מבצע בגוגל אינספור חיפושים מכל הסוגים. בפרט אנחנו נוהגים לחפש
אינפורמציה רלוונטית כבסיס לקבלת החלטות, לרבות במקרים שבהם ישנו רצון לרכוש מוצר
או שירות. בהתאם חשיפה בפני גולשים שמבצעים חיפוש בגוגל מאפשרת להציג את העסק, באופן
מחמיא, ברגע קריטי. כשמוסיפים לכך את האמינות של גוגל, שמיוחסת בהתאם גם לאתרים
שמופיעים בראש תוצאות החיפוש, קל להבין מדוע חלק ניכר מהאנשים שמגיעים לאתר או
לעסק אחרי חיפוש בגוגל הופך ללקוחות משלמים.

את הקידום
האורגני יש להפקיד בידי נשות ואנשי מקצוע עתירי ניסיון בלבד. אם תשימו את מבטחכם
במומחים של חברת
Trumedia, מובטח לכם תהליך מדויק, ממוקד ובעיקר כזה שיניב את התוצאות הרצויות –
בזכות העבודה המושקעת גם באתר עצמו וגם מחוצה לו.

האם
מודעות ממומנות בגוגל וברשתות חברתיות אכן משתלמות?

לצד כל
היתרונות של לקידום אתרים אורגני יש לאפיק פעולה זה גם חיסרון מסוים – נדרשת
סבלנות עד שהאתר המקודם צובר מספיק נקודות זכות אצל האלגוריתם של גוגל. בפרט זהו
המצב בתחומים שבהם התחרות עזה, וכשמדובר על אתר שלא קודם בעבר באופן מקצועי.

במקרים אלה
כדאי לשקול שימוש במודעות לתקופת הביניים עד להשלמת תהליך הקידום האורגני. יחד עם
זאת רצוי לקחת בחשבון שקידום ממומן מפסיק להניב תועלת ברגע שנפסק התשלום לגוגל או
לפייסבוק, ולכן בטווח הארוך זהו לא תחליף לקידום אורגני. גם את ניסוח המודעות,
בחירת הוויז'ואל (כשמדובר על מודעה בפייסבוק / אינסטגרם או על באנר פרסומי) ובניית
הקמפיין כדאי להפקיד בידיים מקצועיות.

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח