איך מייצרים "ליד"? לראשונה בישראל סמינר אונליין פתוח בנושא



יצירת קנה הזדמנויות עסקיות ("לידים") גדול ורווחי הולך ונעשה קשה יותר ולמרות זאת נראה כי קיימים אנשי מכירות ה"מחוסנים" לתופעה. אותם "כוכבים" מוצאים מספיק לידים איכותיים ובאופן עקבי מתרגמים אותם לעסקאות חדשות. מציאת לידים איכותיים לעומת התעסקות בלידים פחות איכותיים, מהווה את ההבדל המהותי בין מנהל מכירות מוצלח למנהל מכירות כושל.


איך אותם "כוכבי מכירות" בונים ומתחזקים רשימות לידים איכותיות בקנה המכירות? מה הם עושים כדי למצוא הזדמנויות חדשות? האם כל נבחרת המכירות של חברה וארגון באשר הם, יכולה ללמוד את המיומנות שלהם וכך לשפר את ביצועי המכירה של כל הארגון?


שאלות אלו ואחרות כמו גם היכולת לזהות מהו ליד איכותי ומהו ליד אותו צריך להשאיר לטיפול של המתחרה יעמוד במרכז סמינר אונליין ייחודי פתוח שיידון בנושא יצירת קנה עסקאות גדול ורווחי שעורכת חברת SPI– המרכז הבינלאומי ללימודי מכירות המיוצג בארץ על ידי מכללת Skilliks– בית ההדרכה לתחומי הניהול, המכירות והשירות מקבוצת מטריקס.



הסמינר, אשר יתקיים ב- 14 באוגוסט 2007, מיועד למנכ"לים, סמנכ"לי מכירות, מנהלי מכירות וכל מי שאחראי על נושא המכירות והדרכת המכירות בארגון.



מהמכללה נמסר היום כי "פאנל המומחים שיקח חלק בסמינר יתאר כיצד כוכבי המכירות שוחים נגד הזרם בהצלחה וכן יציג צעדים ספציפיים ומעשיים שיעזרו לארגונים להשיג יותר מאנשי המכירות שלו שלהם בדרך לביצועי על."

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

mao-43-oo-pm-making-ai-a-key-part-content-tab-2-virtual-twin-712x402
 בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
-LAGO-מסך-360-מעלות-לאירועים-עסקיים-צילום-יחצ-_5_