בעוד עולם האינטרנט והסלולר– רווי בהפקות זולות ובשאריות מתכניות טלוויזיה – במג'יקס מבצעים מחקרים, קבוצות מיקוד ופיילוטים כפי שנהוג לעשות לתכניות היקרות ביותר בטלוויזיה. "המציאות בה הגולשים והמשתמשים בסלולר ובאינטרנט יסתפקו בתכניות זולות, תכני טלוויזיה וקליפים לא תמשך זמן רב" אומרת רנאטה שיגריס –מנהלת לקוחות במג'יקס המטפלת בחברות הסלולר. "המהפיכה הדיגיטלית תוביל בהקדם להתפתחות טכנולוגית נוספת שתאפשר צפייה באיכויות גבוהות בכל המדיות, והנהירה של המפרסמים מהטלוויזיה לשאר חלונות השידור תימשך ואף תגבר. הצופים יידרשו תכניות שמתאימות להם ועונות על הצרכים שלהם והם צודקים".
בימים אלו חותמת מג'יקס על הסכמים להפקות מקור בדיוק כפי שנעשה בעולם הטלוויזיה גם למדיות הדיגיטליות. כך קורה עם התכנית "40 שבועות" על הריון ולידה שעלתה לאחרונה בשלושת חברות הסלולר בישראל אורנג', סלקום ופלאפון וצפויה לעלות בYNET בימים הקרובים. "40 שבועות" רואה אור בגם בפולין, יפן, רוסיה ושוויץ בהשקעות של חברות הסלולר ומפרסמים בכל מדינה.
"פיתוח ל CROSS-MEDIA מחייבת כאן את כל העובדים לחשיבה לא שגרתית" אומר ניב עדי – מנכ"ל החברה ומי שעומד בראש הקריאייטיב. פיתוח פורמטים למדיות החדשות דורש חשיבה המבוססת על נסיון אמיתי בתוכן בינלאומי אשר לוקחת בחשבון את התכונות הייחודיות הנדרשות לכל אחת מפלטפורמת השידור, אינטראקטיביות, רגולציה, מעורבות הצופים, חשיפה ורמת שילוב תוכן שיווקי"
בעוד ברוב חברות ההפקה בארץ ובעולם מגמגמים בכל הקשור למסכים הקטנים אינטרנט וסלולר, במג'יקס בטוחים כי העתיד נמצא בON DEMAND . "אנו יודעים כיום לגייס תקציבי הפקה גבוהים ולייצר תכניות איכות גם לסלולר ולאינטרנט מכיוון שמשרדי הפרסום והמרפסמים עצמם מבינים לאן נושבת הרוח" אומר יובל מאירי – מנהל פרוייקטים במג'יקס.
תכניות נוספות XY – סדרה חדשנית לנוער, ו DIET ON DEMAND עומדות לפני צילומים בישראל ובחו"ל כאשר כל תכנית עברה תהליך פיתוח ארוך וייחודי בהתאם לתוכן.