אינטרנט זהב יוצאת במהלך מקיף לקידום ועידוד גלישה באינטרנט בקרב גילאי 50 ומעלה. החברה הודיעה היום על השקת חבילת "אינטרנט 50 ומשהו" המכוונת לבני 50 ומעלה, תוך דגש על התאמת החבילות דווקא לגילאים המבוגרים יותר באוכלוסיה זו. החבילות כוללות, בין השאר: שירות של מדריך חינם בבית הלקוח להתקנת האינטרנט והדרכה ראשונית, שירות תמיכה טכנית ייחודי ומקיף הכולל גם תמיכה בתפעול המחשב ולא רק בגלישה באינטרנט, קורס מחשבים ואינטרנט חינם ומוקדי תמיכה ושירות ייעודיים לקהל זה. לדברי צביקה שיינפלד, סמנכ"ל שיווק, smile אינטרנט זהב: שיעור חדירת האינטרנט בישראל הוא מהגבוהים בעולם וכחלק ממאמצי השיווק של smile אינטרנט זהב לזהות פלחי יעד בהם עדיין קיים פוטנציאל צריכה ערכנו מחקר מקיף ובו זיהינו כי קיים פוטנציאל גדול בפניה לאוכלוסיה מעל גיל 50 ובמיוחד לבני 60 ומעלה. במחקר מצאנו כי אחוז חדירת האינטרנט המהיר בגילאים אלו עדיין נמוך וכי קיים באוכלוסיה זו צורך ממשי לשימוש באינטרנט למטרות רבות ולכן אנו משיקים את החבילה תוך סיוע צמוד ואישי. במחקרים שערכנו מצאנו שהאינטרנט מהווה כלי לחיזוק הקשר עם הילדים והנכדים, מקור מידע עדכני ורחב בנושאים רלוונטיים (בריאות, פיננסים, פנאי), מחזק דימוי עצמי צעיר וחיוני וכן חיזוק הצורך להיות "בעניינים". כמו כן מצאנו שעדיין קיימים חסמים להתחברות לאינטרנט בקרב האוכלוסיה: בעיקר הרתיעה מהטכנולוגיה והחשש מגרימת נזק עקב תפעול לא נכון, הצורך להסתגל לשפה חדשה, חשש מהתמכרות וישיבה ממושכת מול המסך על חשבון פעילויות אחרות. החבילות המיוחדות לבני 50 ומעלה כוללות: שירות טכנאי חינם בבית הלקוח להתקנה וחיבור האינטרנט, קורס מחשבים ואינטרנט בסיסי אשר יערך בשיתוף Club50 ונבנה במיוחד לצרכי האוכלוסייה המבוגרת, שירות "חבר טלפוני" בשיתוף חברת Help-Pc לפתרון בעיות ותמיכה טכנית גם בנושאים אשר אינם נתמכים במוקדי התמיכה הרגילים של ספקיות האינטרנט (כגון: תפעול המחשב ומערכת ההפעלה, עזרה בהכנת מצגות, שמירת תמונות וכו'), שירות לתחזוקת המחשב ללא תשלום, חוברת הדרכה המותאמת במיוחד לגילאי 50 ומעלה לשימוש במערכת ההפעלה, Office והאינטרנט וכן מוקדי שירות ותמיכה טכנית ייעודיים לאוכלוסיה המבוגרת. הפעילות תלווה בקמפיין פרסומי בהיקף של כחצי מיליון שקל, בהובלת שרהל'ה שרון באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן / IPG.