איקאה עולה לאוויר בקמפיין חדש לקראת השקת קטלוג 2012 אשר יופץ לקהל הרחב. היקף הקמפיין כ- 350,000 שקלים, והוא יעלה למשך כעשרה ימים, תחת המסר – "אלפי מוצרים חדשים אתם מוזמנים להתחדש – קטלוג איקאה 2012". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אזימוט, כולל חמישה קירות אשר ימוקמו באזורים מרכזיים בארץ, ביניהם שניים על ציר נתיבי איילון.
שימרית גל, סמנכ"לית השיווק של איקאה: "אנו שמחים להזמין את קהל לקוחותינו להיחשף למגוון מוצרים חדש מקטלוג 2012 בחנות, וכן ליהנות מחוויית קניה והתחדשות לקראת החגים הקרבים. זוהי הפעם הראשונה שאיקאה ישראל יוצאת בקמפיין שילוט בסדר גודל שכזה, לצד חלוקת הקטלוגים בפריסה ארצית בכ 1.25 מיליון בתי אב בישראל".