ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה בפרופ' אורי שני, מנהל רשות המים, כאיש השיווק של מרץ 2009.
בשנה האחרונה החליטה רשות המים, בניהולו של אורי שני, להעלות מחדש את המודעות למשבר משק המים המחריף ולהוביל את הציבור לחיסכון בפועל בצריכת המים. בעקבות המהלך השיווקי חלה ירידה של למעלה מ-12% בצריכת המים לנפש תוך 6 חודשים מיום השקת הקמפיין, כשהנושא בהחלט השתלב בסדר היום הציבורי.
המהלך השיווקי החדש, שנעשה בעזרת צוות הסברה שהוקם במיוחד עם היועצים מוטי שרף ויוסי ודנה, כלל מספר אלמנטים:
1. מיתוג מחדש של "משבר המים" וזיהויו עם הגל הפופולארי של המודעות הסביבתית הגלובאלית. מסרים ארכאיים כגון "חיסכון במים" ו"חבל על כל טיפה" עודכנו ל:"לא מבזבזים" ו"ישראל מתייבשת".
2. השקת טוטאל קמפיין כחלק ממהלך שיווקי כולל הוחלט על סידרת מהלכים אגרסיביים לקיצור טווחים ביצירת מודעות והזדהות. קמפיין הטיזרים "ישראל עוברת מאדום לשחור" על שלטי החוצות, באינטרנט ובטלוויזיה יצר באזז תקשורתי רחב בעיתונות ובתוכניות האקטואליה. המהלך השני – "ישראל מתייבשת", אשר הציג את הויז'ואל המטלטל של רננה רז הנסדקת, הפך במהרה לשיחת היום וזכה להיות הקמפיין האהוד ביותר על פי מדדים שונים כבר בשבוע הראשון להופעתו. המהלך השלישי המחיש באופן כמותי ומדיד את תרומת החיסכון האישי לפתרון בעיית המים והסביר כיצד ניתן לחסוך מים בפועל.
3. הקמת זירת הסברה אינטראקטיבית מתקדמת. רשות המים הקימה mini-site אשר "החליף" את אתר הבית הממלכתי של הרשות, כדי לייצר פלטפורמה אינטראקטיבית בעלת שיעורי חשיפה גבוהים, אשר תהווה זירה תקשורתית דינאמית ו"צעירה" לדיאלוג עם הציבור לאורך תקופת הקמפיין. עד היום ביקרו באתר "אדום-שחור" למעלה מ – 100 אלף איש.
4. שיתופי פעולה, תוכן שיווקי ופנייה ממוקדת לילדים ולצעירים. רשות המים פעלה ליצירת מודעות בקרב ילדים באמצעות פעילות ממוקדת של יחסי ציבור, תוכן שיווקי ושיתופי פעולה תוכניים עם ערוצי הילדים המובילים. כמו כן הובילה רשות המים שיתופי פעולה תוכניים עם תוכניות פריים טיים מובילות כגון האח הגדול, על מנת לחצות קהלים ולהגביר את אחוזי החשיפה לנושא.
בעוד שבועות מספר אמור לעלות השלב החדש בקמפיין, בהשתתפות דמויות פופולריות כנינט טייב, בר רפאלי, שירי מימון ואחרות, במטרה להגיע לקהלים נוספים.
אומר פרופ' שני: "בחירתי לאיש השיווק של החודש מבטאת היטב את הצלחת רשות המים להעלות לסדר היום הציבורי את בעיית המים בישראל, וחשוב מכל – את המודעות לחיסכון במים. מהלכי ההסברה שלנו בשנה האחרונה הובילו לחיסכון של למעלה מ – 100 מיליון מ"ק, כך שהצלחת הקמפיין שירתה את הציבור כולו."
פרופ' אורי שני, המתמחה בנושאי קרקע ומים, משמש כמנכ"ל רשות המים מדצמבר 2006. לפני כן שימש פרופסור בפקולטה למדעי החקלאות, המזון ואיכות הסביבה ברחובות (האוניברסיטה העברית).