חיים עורקבי זכה בתואר בזכות המהלך שעשה עם המותג ווינר, במקביל למונדיאל, שהביא לכך שבתקופת המונדיאל נשלחו 3.5 מיליון טפסים שהכפילו את הכנסות הווינר. מהלך זה הוא הסיכום המוצלח של ההחדרה והביסוס של המותג ווינר בארבע השנים האחרונות, והפיכתו למנוף שבזכותו גדלו ההכנסות של המועצה להסדר ההימורים בספורט ביותר מפי שתיים.
עורקבי אחראי גם לשידרוג של תחנות הווינר – מהלך מיתוג ארוך ויקר שהמועצה ערכה בשנתיים האחרונות. הצבעים של ווינר הם צהוב ואדום, ולא במקרה. מעבר לכך שהם צבעים עליזים, אלו הצבעים של מכבי והפועל ת"א.
במקביל לשדרוג התחנות ולהכפלת מספרן, הפכה המועצה לגוף מוטה מכירות. מפעילי התחנות קיבלו יעדי מכירות שעמידה בהם זיכתה אותם בטיסה לחו"ל. בסה"כ גדלו המכירות כתוצאה ממהלכים אלו בלמעלה מ-20%, והשנה יטוסו קרוב לשליש מבעלי התחנות לחו"ל לצפות במשחק כדורגל של נבחרת ישראל או אחת מהקבוצות הישראליות, ו-36 מהם טסו למונדיאל.
ערוץ שיווק נוסף של הווינר הוא האינטרנט, שהיווה בתקופת המונדיאל כ-7% מהכנסותיו, בעקבות מבצע הרשמה שהגדיל את מספר המנויים באינטרנט מ-25 אלף ל-40 אלף. כיום, בעקבות המלחמה בצפון, מהווים ההימורים דרך האינטרנט כ-10% מההכנסות של הווינר, והצפי של עורקבי הוא ל- 15% בעתיד הלא רחוק.
חיים עורקבי, 38, נשוי ואב לשלוש בנות, עובד במועצה להסדר ההימורים בספורט שש שנים, מהן שלוש שנים בתור מנהל השיווק ושלוש שנים בתור סמנכ"ל השיווק. הוא בעל תואר ראשון במדעי החיים ו-MBA בשיווק מאוניברסיטת ת"א, ולפני הגעתו למועצה היה מנהל השיווק של תבל.