- שם החברה: הנתיב המהיר
- שנת הקמה:2011
- מספר עובדים: כ- 20
בן ארי, בן 38, נשוי ואב לשני ילדים, בעל תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים. בעבר כיהן כסמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת ליטו גרופ וחברת סחר אוסטרלית ובתפקידי פיתוח עסקי בכלל פיננסים ומנורה מבטחים. מנהל בכיר בתחום השיווק והמכירות, בעל ניסיון רב בניהול צוות גדול של מנהלים ועובדים, בעל ידע נרחב בשוק ההון ובתחום המשפטי. מתמחה בפיתוח עסקי, בניית תכניות עסקיות וניהול מו"מ ברמות בכירות בישראל ובחו"ל.
- היקף תקציב שיווק – מליוני ש"ח
- ספקי שיווק: יח"צ- UNIK, פייסבוק- דיבור, שרות לקוחות (CALL CENTER) – טלאול
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
במהלך השנתיים האחרונות מאז פתיחת הנתיב בתחילת 2011 החברה מבצעת פעילות שיווקית אינטנסיבית על מנת להציג את יתרונות הנתיב המהיר למספר משתמשים גדול ככל האפשר. הצלחנו בתוך זמן קצר הצלחנו להפוך את הנסיעה בנתיב המהיר לאפשרות המועדפת בשעות הבוקר ואחה"צ בקרב קהל לקוחות גדול ובמקביל להעניק שירות יוצא דופן לכל המשתמשים בשירותי החנה וסע.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
נוכחות מסיבית ודינמית במדיות החברתיות לרבות אך לא רק פייסבוק.
3. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים?
מתחילת הפעילות של הנתיב המהיר השקענו רבות בנוכחות במדיות החברתיות ובמיוחד בפייסבוק. השקעה זו במדיות החברתיות מאפשרת מתן מענה מיידי לכל תלונה ובקשה וקבלת משוב בזמן אמת מהלקוחות התורמים פלאים לגיוס לקוחות חדשים ולהעמקת הפעילות בקרב הלקוחות הקיימים.
4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של מתחרה:
כביש 6- הצליחו להפוך את הנסיעה בכביש לברירת המחדל המועדפת בכל שעה.
5. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? צחי גילון, מנכ"ל משותף עופר אבניר, ליווה ותמך בשנים הראשונות שלי כאיש מכירות ולאחר מכן כמנהל בחברה.
· עבודה ראשונה? מאיש מכירות ועד למנהל מכירות ארצי בחברת עופר/ אבניר יבואני אופנועי סוזוקי, פיאג'ו וקימקו
· תכונה חשובה למנהל שיווק? הבנת אנשים בשילוב "ואהבת לרעך כמוך"
· דף הבית: גוגל
· בית קפה לפגישות עסקיות? קפה ג'ו- הנתיב המהיר, מתחם חניון שפירים.
· מהו ג'וב חלומותיך? סמנכ"ל שיווק בג'נרל מוטורס
· חופשה חלומית: חופשה משפחתית ברפובליקה הדומיניקנית (קאריביים)