אישיווק השבוע: אדיר מוגרבי, מנכ"לD&M – זכיינית מותג האופנה האמריקני לילדים LITTLE ME בישראל


  • שם איש השיווק ותפקיד: אדיר מוגרבי, מנכ"לD&M – זכיינית מותג האופנה האמריקני לילדים LITTLE ME בישראל
  • שנת הקמה: 2009
  • מספר עובדים: 10


פרופיל:



אדיר מוגרבי, 28, נשוי באושר לרויטל ואב לדניאל ועוד אחד בדרך, משמש מזה כשנתיים כמנכ"ל חברת D&M. במסגרת תפקידו יזם והוביל מהלכים לקידום החברה בתחום אופנת הילדים ובראשם ייבוא מותג הילדים האמריקני המצליח ליטל מי לישראל. חברת די אנד אמ הוקמה בשנת 2009 על ידי מוגרבי יחד עם שותפו, דודי בן ששון, שכיום משמש כסמנכ"ל הכספים, ומשקיע נוסף- יעקוב רודיטי, וממשה את הגשמת חזונם של השלושה לעסוק בייבוא מותגים מצליחים מהעולם לישראל.



"חברת
D&M נוסדה כאשר החלטתי להפסיק להיות שכיר ולממש את חלומי לעשות משהו משלי. לאחר סקירות ולימוד אינטנסיבי של שוק ההלבשה לילדים בארץ ובעיקר בארצות הברית, הוחלט להתמקד בהבאת מותג מוביל לישראל. לשמחתנו LITTLE ME, שהוא אחד ממותגי ההלבשה המובילים בארצות הברית לתינוקות וילדים עד גיל 4 נתן בנו אמון והחליט להפוך באמצעותנו את ישראל למקום הראשון בו ישווקו דגמי החברה מחוץ לאמריקה".

רקע:



Little Me הינו מותג מיד-פרייס המשווק בגדי תינוקות וילדים מעוצבים לגילאי 0- 4 שנים. החברה מתמחה בעיצוב אופנתי וייחודי, רמת גימור גבוהה, ושימוש בבדים נוחים ואיכותיים. בארצות הברית ידועה Little Me בכך שהיא מביאה ללקוחותיה הקטנים עולם של אופנה וחשיבה עיצובית ממש כמו זו המקובלת בעולם ההלבשה למבוגרים. בין מוצרי החברה: בגדי "ניו בורן" לתינוקות, קולקציות בייסיק לילדים ופעוטות, אופנה יומיומית בעיצובים עדכניים לכל גילאי היעד של המותג, קולקציות ערב, מגוון אקססוריז ועוד. כיום נמצאים משרדי החברה במושב בצרה והיא מעסיקה כעשרה עובדים.




  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

    חתימה על חוזה זכיינות בלעדי עם הבעלים של
    LITTLE ME בארצות הברית להבאת המותג בארץ. התחרינו מול חברות ישראליות גדולות בעלות שם בשוק האופנה הישראלי ובזכות הנחישות, ההתמדה, ותוכנית כלכלית מפורטת ומבוססת – הצלחנו לשכנע אותם שאנחנו האנשים הנכונים למשימה.



  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

    מאחר וגם בארצות הברית המותג לא נמכר בחנויות דגל אלא בבתי כלבו וחנויות פרטיות, הדבר הכי חשוב בשלב הראשון הוא ליצור קשר עם סוחרים ולהכניס סחורה לחנויות. לכן בשלב ראשון שכרנו משרד יחסי ציבור (יוניק של נסים דואק) שיעורר מודעות להגעת המותג לישראל, ובמקביל התחלנו בפעילות שיווק ישירה מול בעלי רשתות וחנויות פרטיות. אני מוצא שבתחום האופנה, גם אם המותג מוכר ומצליח, אין תחליף לפגישות אישיות אינטנסיביות עם בעלי חנויות, אירועים קטנים סגורים לחשיפת קולקצייה וכמובן- קשרים אישיים.



  1. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?

    אני אומנם מנהל את החברה אבל לצדי ישנם שותפים שהשקיעו את הסכום הדרוש להקמת החברה והתחייבות על מינימום סחורה המתחייב מעצם קבלת הזיכיון. כל ההחלטות התקציביות מתקבלות בראש ובראשונה בהתייעצות עם סמנכ"ל הכספים של החברה, דודי בן שמחון, שתפקידו להתאים את החלומות שלי למציאות… תקציב השיווק הוא נגזרת מתוכנית כלכלית רחבה הרבה יותר, שלוקחת בחשבון מחויבויות ומגבלות שיש לנו כזכיין של חברה בינלאומית גדולה ומתח רווחים צפוי. בשלב הזה עדיין אין לנו הוצאות משמעותיות על פרסום, בגלל מודל המכירה של המותג וזה מאפשר לנו להשקיע יותר בשיווק באפיקים אחרים.



  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

    אני מאוד אוהב את ההתנהלות של קדס קידס.




  1. השאלון האישי:

· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
ג'ורג' ואנדרו חורש, האנשים שהביאו את
H&M לישראל


· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
זה לא ספר שיווק קלאסי, יותר פסיכולוגיה להמונים- "כוחו של התת מודע" של ד"ר ג'וזף מרפי.


· עיתון/ מגזין מועדף
מוסף ממון של ידיעות אחרונות


· דף הבית שלך באינטרנט
דה מרקר און ליין


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
מנטינה במתחם פולג


· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
סקודה יטי


· מהו ג'וב חלומותיך?
זה בטח נשמע בנאלי אבל זה בדיוק מה שאני עושה עכשיו. אני מגשים את החלום שלי ברגעים אלו ממש.


· חופשה חלומית:


לארוז את אשתי ואת הבן שלנו ולטוס יחד לכמה שבועות לתאילנד, כמו פעם כשעוד היינו ספונטניים.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח