· שם החברה: שנת הקמה: רשת hMobile מבית הום סנטר
· מספר עובדים: 45+ 30 מטריציונים
אודי מארצי, נשוי + 3, מנכ"ל רשת hmobile מקבוצת פישמן, רשת עצמאית לטלפונים סלולרים – הממוקמת בכל סניפי "הום סנטר" ברחבי הארץ. מארצי צמח דרך 2 מפעילות סלולר: סלקום ופלאפון, לתפקידי ניהול שונים בתחום הסלולר. במשך 17 שנה שכללו: חנויות, משווקים, מרכזי שירות, מוקדים, D2D ועוד. דרכם למד להבין היטב בשוק הסלולר והפך במרוצת הזמן למומחה בתחום שיווק הסלולר בשוק הפרטי בישראל.
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
מבצעים יומיים שבהם ניתנת הנחה אמיתית ואגרסיבית למשך 24 שעות בלבד. בכל מבצע יומי נמכרים כ- 2000 מכשירים.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
אנחנו יוצרים מבצעים ייעודיים לחברי מועדון POWERCARD מקבוצת פישמן. באמצעות פעילות זו אנו מגיעים ללקוחות איכותיים ע"י פילוח מיוחד והתוצאות טובות מאוד.
3. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק ?
אנו משתמשים בדיוור ישיר לחברי מועדון POWERCARD הכולל 140,000 לקוחות של קבוצת פישמן ומפרסמים מדי חודש את מבצעי הרשת בפלאיירים המחולקים לכ- 800,000 איש לקוחות הום סנטר בחודש המבקרים ב- 43 סניפי הרשת הפזורים ברחבי הארץ.
4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
לשמחתנו הרבה, תחום הפעילות שלנו הינו ייחודי ואין לנו מתחרים ישירים. ישנן חנויות פרטיות רבות שמוכרות מכשירים סלולרים, אך הן אינן מהוות איום או תחרות.
5. השאלון האישי
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אהרון מידן, יו"ר הום סנטר ופישמן סלולר.
· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? הנזיר שמכר את הפרארי שלו/רובין שארמה
· עיתון/ מגזין מועדף – גלובס
· דף הבית שלך באינטרנט – כלכליסט
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות – סוהו ראשל"צ
· מהו הרכב בו אתה נוהג? יונדאי ix35
· מהו ג'וב חלומותיך? בעל יקב
· חופשה חלומית: איי- סיישל