- שם החברה: sky-trek כדורים פורחים בע"מ
- שנת הקמה: 2010
- מספר עובדים: 15
אופיר גרינולד, בת 28, בעלת תואר במדעי המדינה וסוציולוגיה אנתרופולוגיה, ועם 3 שנות ניסיון ברשתות חברתיות וניהול קמפיינים במדיה החברתית. לפני הכניסה לעולם האטרקציות, עבדה במשרד פרסום דיגיטלי- אקליפטוס והייתה שותפה למהלכים וקמפיינים של מותגים גדולים כגון פתאל, BBB, וניש-קליה, דיסני-ישראל ועוד.
- ספקי שיווק: משרד יחסי הציבור קליגר/ BB&A , חברה לקריאייטיב ועיצוב דיגיטלי Rich-Kid
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
להביא את הבלון הממותג הגדול במזרח התיכון,המתנשא לגובה 35 מטרים עם כוח נשיאה של 1100 קילו. סקיי טרק החלה להציע פרסום חוויתי על גבי צי הכדורים הפורחים שלה. בנוסף, החברה מציעה שירות חדש וחסר תקדים בישראל: הפקה כוללת של כדור פורח ממותג כולו בלוגו וצבעי המותג. אפשרות נוספת היא יצירת דמויות ענקיות וצבעוניות של ממש. החברה גם קיבלהזכיינות להפקת פסטיבל הכדורים הפורחים הבינלאומי שהתקיים בחול המועד סוכות בשני מוקדים בארץ: גלבוע בצפון ובחבל הבשור בדרום.
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
אדוורס ורימרקטינג- זה אמנם קלישאתי אבל אם אתה לא שם אז אתה לא קיים. נקודה.
- לקח מפעילות שיווקית ביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים?
ברטר זו לא תמיד השיטה המוצלחת ביותר לקיום שיתוף פעולה רווחי ופורה.
- קמפיין שהרשים אותך?
אהבתי את הקמפיין דניס של ברנפלקס תלמה, בכיכובו של אילן פלד שמצליח להצחיק ולגרום לשיתופיות אדירה ברשתות החברתיות מבלי לדבר על המוצר
- השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עלייך? דון דרייפר – מד מן!
· עבודה ראשונה? רקדנית בטן.
· תכונה חשובה למנהל שיווק? להעז, לחשוב בגדול ולזכור – לנשום.
· דף הבית שלך באינטרנט: כלכליסט
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: לא זה ולא זה, עדיף במשרד, ממוזג כאשר רמת הריכוז בשיאה ואין עיסוק בלעיסה.
· רכב? סיאט MII – אדומה, (אנשים קוראים לה" פחית קולה").
· מהו ג'וב חלומותיך? לאלף אריות.
· חופשה חלומית: חופשה בה אתה באמת מסוגל להתנתק מהמחשבות על עבודה. רצוי שתכלול גם טיסה בכדור פורח..