אישיווק השבוע: אורלי אלימלך, סמנכ"לית שיווק ומכירות בחברת א.ד.י מערכות לרכב

איש השיווק ותפקיד: אורלי אלימלך – סמנכ"לית שיווק ומכירות


שם החברה: א.ד.י מערכות לרכב


שנת הקמה: 1984


מספר עובדים: 120



אורלי אלימלך (34, נשואה + 1), משמשת כסמנכ"ל שיווק ומכירות. במסגרת תפקידה, אחראית אורלי על יצירת מהלכים שיווקיים, הובלת מערך המכירות והשיווק בחברה. כמו כן, אחראית אורלי על גיוס לקוחות חדשים b&b ועל נושא שימור הלקוחות. אלימלך, בעלת תואר ראשון BA בניהול וכלכלה ותואר שני MBA במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ופרסום.


חברת א.ד.י מערכות לרכב הינה חברה העוסקת במתן פתרונות כוללים ומקצועיים בתחום השמע, מולטימדיה, מיגון, איתור ומערכות יוקרה ותקשורת מתקדמות לרכב. תחומי פעילות החברה כוללים: יבוא, שיווק התקנה ושירות לכלל המוצרים המשווים על ידה. החברה הוקמה ע"י שני אחים, בעלי החברה אבי ואיציק זינו .


האסטרטגייה העסקית שלנו היא ONE STOP SHOP משלימים חוויה במרכז עסקי אחד.



התמחות החברה בעבודה ממוקדת מול לקוחות עסקיים גדולים B&B בעיקר יבואני רכב וחברות ציי רכב.


א.ד.י מערכות לרכב משמשת מתקינת הבית של יבואני רכב גדולים בשוק הרכב בישראל. החברה מציעה את שירותיה בפריסה ארצית באמצעות כ- 80 תחנות התקנה ושירות הפזורות בכל רחבי הארץ , המספקות מענה שלם ואיכותי לכלל לקוחותיה. בנוסף , לחברה מוקד שירות 1-700-704-100 וציי ניידות לשירות עד בית הלקוח ללקוחות VIP. בימים אלו ממש נבנה מחדש בית א.ד.י מערכות לרכב אשר ישתרע על כ 4000 מר בראשון לציון.




מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?


המהלך השיווקי הבולט הוא במיקוד החברה במותג בטיחות חדש ובלעדי ומינוף אתר האינטרנט של החברה לכלל לקוחותיה. א.ד.י מערכות החלה למצב עצמה תדמיתית מול הלקוחות הסופיים של החברה ולא דרך מתווכים ובכך להיכנס יותר לתודעה הציבורית.




על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?


יחסי ציבור, וקידום מכירות בשטח. השוק הדינאמי והתחרותי של היום מכתיב מציאות שיווקית שונה וחדשה ושם המשחק הוא התנהלות תקשורתית נכונה. תוך שימוש באמצעי קידום מכירה מול מנהלי מכירות ויבואני הרכב , כדי להישאר בתודעה וכדי להגיע ליעדים שהוגדרו מראש. רוב פעילויות יחסי הציבור הם סביב מגזינים מקצועיים, מדיה כלכלית רלוונטית ואירועי קידום מכירות.



כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק ?


התכנון השיווקי בארגון מתבצע לאחר חשיבה מושכלת בכל שנה קלנדרית לקראת ספטמבר, זהו תהליך שבסופו מוגשת תוכנית עסקית שנתית המתייחסת להיקפי מכירות המתבססים על שנים קודמות עם ניתוחי שוק וצפי לשנה הקרובה. את התהליך אני מבצעת יחד עם זינו אבי, מנכ"ל החברה והבעלים של א.ד.י מערכות לרכב. יחד אנו מתרגמים את המגמות הבולטות ליעדים ריאליים המסתכמים לתוכנית שיווקית הכוללת יעדים לטווח ארוך וקצר. בתום מהלך זה אנו משתפים את מנהלי הארגון בתכנית ורותמים אותם להנעת התהליך בשאיפה להשיג את היעדים שהוגדרו. ככלל, אנו מבצעים אחת לשבועיים ישיבת סיעור מוחות להעלאת רעיונות יצירתיים יחד עם הצוות המקצועי של א.ד.י מערכות לרכב .



תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה


כל מתקיני הבית של יבואני הרכב מאופיינים במקצוענות, בתחום עיסוק זה אין מקום לבינוניות.




השאלון האישי:



איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
מכל מלמדיי השכלתי , אני משתדלת ללמוד מכל אדם שאני פוגשת בדרך .



מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
22 חוקי הברזל של השיווק, מאת אל ריס וג'ק טראוט.



עיתון/ מגזין מועדף?
דה מרקר



דף הבית שלך באינטרנט
דף הבית של א.ד.י מערכות כמובן וגם google.



בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
קפה טאטי בגבעתיים.



מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?

דייהטסו מאטריה.



מהו ג'וב חלומותיך?

אם לא התפקיד הנוכחי שאני מאד אוהבת, אז בעלת חווה חקלאית בצפון.



חופשה חלומית:

עם בעלי היקר ליאור והתינוק אבישי בחופי האיים הקנאריים.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח