- שם איש השיווק ותפקיד: אורלי שנהר, מנהלת שיווק וקשרי לקוחות.
- שם החברה: Womenonly רשת בוטיקים להלבשה תחתונה.
- שנת הקמה: 2003 .
- מספר עובדים: 120 .
- פרופיל קצר:
אורלי שנהר, 39 נשואה + 2 גרה בשוהם. התמנתה למנהלת שיווק של רשת womenonly באוקטובר 2007, לאחר ששימשה כזכיינית של סניף womenonly בקניון הסיטי באשדוד.
רשת הבוטיקים להלבשה תחתונה womenonly מתמחה בשיווק לבני נשים בהתאמה אישית לכל אישה. הרשת מציעה קשת רחבה של למעלה מ-88 מידות, החל מ"קאפ" B ועד "קאפ" K, כאשר לכל מידה ישנן תתי מידות ע"פ רוחב ועומק החזה. בכל חנויות הרשת עומדות לרשות הלקוחה יועצות מדידה שעברו תהליך הכשרה מיוחד, המאפשר קבלת קנה מידה מדויק על גודלו האמיתי של חזה האישה, ייעוץ והכוונה, תוך שירות אדיב ומוקפד.
- מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?
womenonly הובילה וממשיכה להוביל אסטרטגיה מהפכנית בתחום ההלבשה התחתונה וכחלק מהליך מיתוג מחדש של הרשת מ C CUP AND UP ל"רשת הלבשה תחתונה לכל מידה", הרחיבה את מנעד המידות לטווח של 88 מידות שונות תחת קורת גג אחד. בהמשך לכך, הרשת מכוונת לבידול מוצרי שוק: הכנסת מותגים מקטגוריות שונות: חזיות ספורט, חזיות פטנט המיועדות למוגדלות חזה, תוך הקפדה מקצועית של תהליך מדידה אישי ומתודי של הלקוחה.
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר, ומדוע?
יחסי ציבור – באג'נדה האישית שלי משרד יחסי הציבור מהווה שותף שיווקי , יום יומי, צמוד וישיר לפעילות כוללת, הן במוקדי התקשורת השונים, והן בבחירת פרזנטורים רלוונטיים ומוקדי הפרסום האטרקטיביים.
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?
10 ימים אחרי המבול הגדול של קטלוגי החגים , womenonly הפיצה את קטלוג החורף שלה ל – 120,000 בתי אב: 70,000 בתי אב אשר מהווים את לקוחות הבית, וכשבוע לאחר מכן 40,000 נוספים באמצעות אינסרט במגזין "לאשה". קטלוג בגודל כף יד צבעוני ומרגש, נוח לתיק ולארנק , תדמיתי ומקדם הנעה לפעולה למימוש ארוך טווח. התוצאות לא איחרו להגיע…
- תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
ל"אפרודיטה" יש אתר אינטרנט אינטראקטיבי מעולה.
- השאלון האישי
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
שחר בן-עמי, ראש מועצת שוהם לשעבר. במוביליות, בנחישות, בחדשנות הבלתי נלאית, בסגנון הניהולי המובהק של 'אנחנו ננצח ונגיע למטרה', תמיד!
· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
"מוצא המותגים" מאת: אל ריס ולורה ריס.
· עיתון/ מגזין מועדף
גלובס.
· דף הבית שלך באינטרנט:
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
"קפה קפה".
· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
לנד-רובר.
· מהו ג'וב חלומותיך?
סמנכ"ל שיווק בפירמה גדולה, מפתחת ומחדשת.
· חופשה חלומית:
תאילנד.