אישיווק השבוע: אורן מיכל, מנכ"ל ובעלים "סופר דרינק"
- שם החברה: סופר דרינק
- שנת הקמה: 1969
- מספר עובדים: 190
אורן, בן 35, נשוי ואב לילד, התחיל לעבוד לצד אביו מיד ביום שחרורו מצהל בשנת 93 והפך לזרוע השיווקית והתפעולית, עד למותו של אביו בנסיבות טרגיות.
סופר דרינק היא חברה לייצור משקאות קלים, אשר הוקמה ב-1969 במטרה לענות על הדרישה הגוברת למוצרים איכותיים במחירים השווים לכל נפש. סופר דרינק מייצרת, משווק תומפיצה באופן עצמאי את מוצריה במגוון של כ-10 טעמים שונים של משקאות הפאלפ. החברה יושבת במפעל עטרות בירושלים.
1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?
"הכניסה לקטגוריית שוק התה הקר שזיהינו כקטגוריה לא רוויה, עשתה את העבודה, כאשר את מיטב הפעילות ריכזנו בהשקת אתר אינטרנט חדש ופעילות שיווקית ויחצנית באינטרנט."
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
"מכירות ואינטרנט ,לאו דווקא לפי הסדר המפורש. מכירות מרשת שיווק למרכול הם בעלי חשיבות עצומה לעסק. בחברת סופר דרינק 3 מרכזי הפצה גדולים הנתמכים על ידי מנהלי מכירות המשווקים את הסחורה מול חברות גדולות וחזקות יותר בתוך שוק רווי ועצום. לא בכדי אני אוסף אחת לרבעון את הסוכנים ואוסף סקרי דיעה מהם. הם חיים את תודעת הצרכן כי הם נמצאים שם, בשטח.
בנוסף, השקנו אתר אינטרנט לפני כ- 10 חודשים, המשולב עם פעילות יחצ"נית באינטרנט ויצירת תוכן גולשים."
3. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?
"מהלך מעניין של יחסי ציבור באינטרנט ושיווק האתר."
4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
"מאחר ואנו נחשבים חברה קטנה אך ממזרית, הייתי מפרגן דווקא לקוקה קולה
שידעה להשיק בזמן את הנס טי בקטגורית שוק התה הקר."
5. 30 שניות על…
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? "אבי זכרונו לברכה , שהחל עם ייסוד המפעל באמצעות מציאת נוסחאות וברקיחת משקאות בבית באמצעות דודי נירוסטה ,מסננים ומשפכים אישיים."
· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? "קמעונאות של מיכאל אתגר ואהרן מידן."
· עיתון/ מגזין מועדף : "ידיעות אחרונות."
· דף הבית: ynet
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: "סימה – ירושלים".
· מהו הרכב בו אתה נוהגת? "רכב שכור – מאזדה 323"
· מהו ג'וב חלומותיך? "להמשיך ולהיות פה גם עוד 30 שנה."
· חופשה חלומית: "הקאריביים."