שם החברה:
MAGNUS איתור וחילוץ
· שנת הקמה: 1994
· מספר עובדים: 10
אייל מגנוס, 44, בנו של חיליק מגנוס מייסד החברה, טייס מסוקי "קוברה" בחיל האוויר לשעבר, נשוי + 3 ובוגר המחלקה לאמנות ב"בצלאל"
· היקף תקציב שיווק: כמה מאות אלפי שקלים בשנה
· ספקי שיווק : משרד יח"צ: "ציפי רומנו GROUP ", מנהלת רשתות חברתיות: אלונה חיימוביץ'.
1. באיזה מהלך שיווקי אתה גאה במיוחד?
פתיחת שוק השכרת מכשירי איתור לווייניים של החברה. מכשירים מצילי חיים באופן חד משמעי.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
על קידום ב"גוגל" ופעילות ברשתות חברתיות
3. טיפ למתחילים בעולם השיווק: תיקחו מקצוענים
4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך: חברת WIX הישראלית שבחרה לפרסם ב"סופרבול" הקרוב עם פרזנטורית ישראלית, גל גדות, שמתחברת למותג הישראלי ועם זאת בעלת אפיל בינלאומי. אני משער שזה יביא אותם לחשיפה בפני כמה וכמה בתי אב בארה"ב ובעולם כולו… לצד ההשקעה הכספית העצומה.
5. השאלון האישי:
· איזו דמות השפיעה עליך? מקצועית: יגאל פטרן דירקטור ב MAGNUS
· אישיווק מומלץ שעבדת איתו: אלונה חיימוביץ' מנהלת הרשתות החברתיות המעולה שלנו!
· מוסד השכלה גבוהה ? בית הספר לאמנויות בירושלים "בצלאל" – למדתי שם אמנות
· עבודה ראשונה? בחיל האוויר. טייס
· תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתיות
· מקור ידע מקצועי שימושי ?הייתי חובב מושבע של TED בתחילת דרכם. היתה לי את הזכות להתחבר אליהם כשהיו באתר רק 16 הרצאות שכל אחת מהן מיוחדת. אחת מהן מדברת על הסודות להצלחה ב8 מילים ( לצפייה ).
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: טאטי גבעתיים
· מהו ג'וב חלומותיך? להיות מנכ"ל MAGNUS כשהחברה תתקדם מבחינת הפיתוח הבינלאומי שלה
· חופשה חלומית: שיט ביאכטה ב GREAT BARRIER REEF