אישיווק השבוע: אייל מדינה, מנהל תקשורת דיגיטלית, קבוצת ח.י


  • שם החברה: קבוצת ח.י.
  • שנת הקמה: 1986
  • מספר עובדים: 400 וקצת..



  • פרופיל אישי: בן 31, מנהל התקשורת הדיגיטלית של קבוצת ח.י. מזה שנתיים, במסגרת התפקיד אחראי על ניהול אתרי הקבוצה, הפעילות ברשתות החברתיות וכלל הפעילות הדיגיטלית של החברות והמותגים השונים אותם אנו מייבאים ומשווקים. משתדל להקדיש חלק מזני הפנוי דווקא לטיפוח "צד האמנותי" עם כתיבה ופיסול.



  • ספקי שיווק: אנחנו עובדים עם משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין ברקי, את היח"צ עושים לנו ארד תקשורת ואת עמ' הפייסבוק שלנו מנהלים Sniper Social. לטעמי כולם עושים עבודה מצוינת.




  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? האמת שקשה מאוד לבחור. היתה לנו פעילות מאוד מוצלחת עם השקת דגמי הטלוויזיות החדשות של LG שעזרה לנו לשמור על הובלת שוק הטלוויזיות. בנוסף היתה לנו השקה מאוד מוצלחת של חנות הקונספט של מותג Gorenje בהרצליה פיתוח שמציע מגוון מוצרי חשמל המעוצבים על ידי מעצבי על מכל העולם, וגם הפעילות של רשת חנויות הסלולר, בסט מובייל, אשר רכשנו את פעילותה בשנה האחרונה, הצליחה להביא להגדלה משמעותית של נפחי הפעילות בסניפים בכל הארץ. בקיצור, קשה לשים את היד על פעילות אחת ספציפית..



  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר? לדעתי פעילות יח"צ היא אחת הפעילויות החשובות ביותר לכל עסק. היא מאפשרת לך לחשוף את המסרים השיווקיים שלך לקהל הרלוונטי אליו אתה פונה ומעניקה לך פרסום שלדעתי אפקטיבי הרבה יותר מהפרסום המסורתי. היום אנחנו נחשפים לאלפי מסרים שיווקיים מדי יום, והאפקט של ידיעה חדשותית גבוה לאין שיעור בהשוואה לפרסומי ATL ממומנים.



  1. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים? קצת קשה לתת טיפים שיווקיים גנריים כי הפעילות השיווקית שונה מאוד בין שווקים שונים בתחומים שונים ואף בין מותגים שונים באותו התחום. אני מניח שהטיפ הכי יעיל שלי הוא להקדיש הרבה זמן בלמידה והכרה לעומק של קהל היעד אליו מכוונים בכדי לדעת מהי הדרך הטובה, היעילה והנכונה ביותר לפנות אליו.



  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה- אין צורך להכביר במילים על הפעילות השיווקית של סמסונג בתחום הטלפונים הניידים והטלוויזיות. שאפו.



  1. השאלון האישי:

· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? במהלך התואר הראשון שימשתי כעוזרו של מנהל יח' התקשורת של המכללה, סיימון תמיר. ממנו למדתי המון על ניהול נכון של התקשורת השיווקית בארגון גדול העוסק בתחומים רבים וכן למדתי רבות על אופן אסטרטגיות שיווק ופיתוח תהליכים ארוכי טווח ועוד הרבה. מודה לו על שנתיים נהדרות.


· עבודה ראשונה? אי שם בחופש הגדול בכיתה יא' עבדתי בחברת שטיחים מקיר לקיר. העבודה הכי פיזית שעשיתי מימי..


· תכונה חשובה למנהל שיווק? הסתכלות רחבה ויכולת זיהוי והבנה של מגמות בשוק וכמובן יכולת ניהול של מספר רק של פרויקטים מקבילים.


· דף הבית שלך באינטרנט https://www.hye.co.il/


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות- מעדיף להיפגש באילן'ס הקרוב לביתי. יש שם אווירה נעימה ואני אוהב את האופי הרגוע וחסר היומרות של המקום.


· מהו ג'וב חלומותיך? החלום הוא לנהל את המרקום של אחת מענקיות הטכנולוגיה. מנגד הייתי שמח לנהל ארגון שמקדם פעילויות חברתיות, בעדיפות לפעילות התנדבותית עם קשישים..


· חופשה חלומית: לשחזר את מסעותיו של צ'ה גווארה בדרום אמריקה.


אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח