אישיווק השבוע: איילת אלון – מנהלת השיווק של 'להב' – הפקולטה לניהול באוניברסיטת ת"א
שם החברה: להב הפקולטה לניהול באוניברסיטת ת"א
שנת הקמה: 1968
מספר עובדים: 25
פרופיל
איילת אלון (32) מכהנת מזה כשנה וחצי כמנהלת השיווק של להב, הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב. בתפקידיה הקודמים שמשה איילת כמנהלת שיווק במגזר העסקי ובתחום שירותי הטלפון בהוט. לפני כן שמשה כמנהלת שיווק פיתוח עסקי ושימור במגזר העסקי בפרטנר. כמו כן, עסקה איילת בייעוץ אסטרטגי, ושמשה מרצה בנושא אסטרטגיה עסקית באוניברסיטה הפתוחה.
לאיילת תואר שני במנהל עסקים בהצטיינות ותואר ראשון בכלכלה וניהול, מאוניברסיטת תל-אביב.
איילת נשואה ליריב ואמא לעומרי בין השנתיים. "בשנתיים האחרונות אני מבינה לגמרי כמה קשה להיות מנהלת מחד ואמא מאידך. השילוב בין שני העולמות של הקריירה וההורות יוצרים סיפוק רב וגם עומס פיסי ורגשי. כדי להירגע מהשגרה העמוסה אני בעיקר קוראת ספרים ומתרגלת יוגה".
להב, הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב עוסקת בתחום העצמת ידע ניהולי ופיתוח מנהלים. בהתאם לחזונה "להוביל חדשנות בניהול", להב מפתחת עולמות תוכן חדשניים וייחודיים למנהלים ומשלבת בין ידע אקדמי המפותח בפקולטה, באוניברסיטאות בארץ ובמוסדות האקדמיים המובילים בעולם ובין כלים מעשיים הניתנים ליישום בעבודה השוטפת של המנהל. להב פועלת בשלושה תחומי פעילות: תוכניות ניהול, תוכניות פנים ארגוניות וכנסים ומועדוני מנהלים. להב הינה חברה עסקית בבעלות מלאה של הפקולטה לניהול ומתוקף כך, כל הרווחים המיוצרים על ידי להב חוזרים לפקולטה לתמיכה בתלמידי דוקטורט ולמטרות מחקר.
מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?
"להב פיתחה השנה מספר עולמות תוכן חדשניים וייחודיים בשיתוף אנשי אקדמיה ומומחים מהארץ ומחו"ל. במסגרת זו נלמדים נושאים שהינם Beyond MBA. בין עולמות התוכן שפיתחנו, ישנה ניהול העתיד הכוללת תוכניות המציגות מתודולוגיות וכלים לחיזוי התרחשויות עתידיות בתחום הניהול. בנוסף, יש תוכנית בה אני גאה מאד הכוללת מיומנויות ניהול בגישה בודהיסטית. כמובן שיש גם את התוכניות הקלאסיות הכוללות ידע עדכני במגמות החדשניות והעתידיות בתחום השיווק.
עולמות תוכן אלו ונוספים תורגמו על ידנו לתוכניות ניהול, לתוכניות פנים ארגוניות ולפעילות במועדוני מנהלים ובכנסים.
במסגרת מדיניות ניהול פורטפוליו המוצרים שלנו, השקנו השנה 7 תוכניות ניהול חדשות, על חשבון תוכניות ישנות, ולמעשה החלפנו 25% מהמוצרים שהוצעו על ידנו בעבר. מהלך שיווקי וניהולי זה הוא נועז בעיני, אך עם זאת הכרחי, שכן עלינו לחדש כל העת למנהל הבכיר ולגרות אותו להתעדכן מקצועית בהתאם לשינויים הדינאמיים בעולם העסקי."
על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
"קיימת סינרגיה מלאה בין מהלכי השיווק שלנו בכל פעילותנו וכל פעילות מקדמת פעילויות נוספות.
אך יותר מכל לא נוכל לוותר על אלפי לקוחותינו שאני רואה בהם ערוץ הפצה מרכזי שלנו. לקוחות חדשים רבים מגיעים אלינו הודות להמלצות החמות שקבלו מבוגרנו. אנו מטפחים את הקשר עם לקוחותינו בהזמנתם לאירועים ייחודיים. גם המנהלים האקדמיים ומרצי להב תורמים את תרומתם לקידום הפעילות."
מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?
"בחודשים האחרונים פתחנו בהצלחה אירועים, סדרות מפגשים ותוכניות ניהול הנושאים אופי אקדמי מקצועי ומהווים פלטפורמה למנהלים לרכישת כלי ניהול, להתעדכנות מקצועית ולמפגשי עמיתים.
השותפים שלנו בפעילויות אלו הם מנכ"לים וסמנכ"לי שיווק המעוניינים לתת ערך אמיתי ללקוחותיהם העסקיים (B2B) ולחזק את הקשר הבלתי אמצעי עימם."
תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
"ועידת המנהלים של המי"ל הוא אירוע מרשים ומעניין בעל מסורת ארוכת שנים."
איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? "יעקב קדמי, סמנכ"ל השיווק של פרטנר וד"ר אשר עידן, מנהל אקדמי של תוכניות "ניהול העתיד" של להב".
מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? "ניהול בעידן הערפול" מאת סטן דייויס וכריסטופר מאייר".
עיתון/ מגזין מועדף: "גלובס"
דף הבית שלך באינטרנט: www.lahav.ac.il
בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: "קפה ג'ו בנאות אפקה ליד הבית."
מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? מזדה 3
מהו תפקיד חלומותיך? "תמיד התפקיד הנוכחי."
חופשה חלומית: "עם בעלי והגלים בהוואי."