אישיווק השבוע: אילה רווח, מוגובי



  • שם החברה: מוגובי
  • שנת הקמה: 2009
  • מספר עובדים: בין כ- 15

מוגובי הוא עולם וירטואלי ישראלי לילדים בגילאי 6-13 עם מעל 600,000 ילדים רשומים. במוגובי הילד יוצר לעצמו דמות, מטפח אותה ומשחק עם חברים. במוגובי משחקים מגוונים ופעילויות בתחום הטבע, מדע, מסורת וערכים עם הקפדה יתרה על פרטיות הילדים, שזיכו האתר שנה שנייה ברציפות בפרס WEBI כאתר הבטוח לילדים באינטרנט.

אילה רווח מנהלת במוגובי את מערך הפרסום, השיווק, המכירות וההפצה. בנוסף, אחראית על פיתוח והפקת מוצרים חדשים במסגרת בניית המותג, שירות לקוחות של החברה והפיתוח העסקי. אילה נשואה עם שני ילדים, בעברה הייתה מנהלת מוצרים ב- AllJobs, ומנהלת מוצרי התוכן של נטוויז'ן.




  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
    מתיחת המותג מהאונליין לאופליין כמותג ילדים מוביל בישראל בעל שורה של מוצרים, כגון סדרת מדבקות קודים וירטואלים- "סדרת הבומאגים" – שהושקה לאחרונה ובקרוב בובות פרווה. במסגרת המהלך החדשני חתמנו הסכמי הפצה עם גופים מובילים בישראל בתחום לרבות "סטימצקי", "הפנינג" ו"אילנית".

2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
לא משנה לאילו עולמות נוספים נתרחב, אנחנו עדיין שואבים את מקור ההכנסה העיקרי מהאונליין, כך שמכירות מקוונות הן ליבת הפעילות. הכל מדיד ומדוד, ברמת הפיקסל, כך שיש לנו האפשרות לבחון בכל רגע נתון את יחס עלות-התועלת השיווקי/פרסומי. הרשת במיטבה.




  1. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?
    התכנון השיווקי נגזר מהחזון שלנו – להיות אתר הילדים המוביל והבטוח בישראל – ולהתפתח כמותג בעל מנעד רחב של מוצרים וזיכיונות גם בזירה הבינלאומית. התקציב נקבע מדי שנה מראש בהתאם להצבת מטרות, בצורה מאוד מדודה ושקולה, אבל מאחר שאנחנו ארגון גרילה קטן וגמיש בשוק תחרותי מאוד – יש לנו יתרון לפיו: מזהים מטרה, מתנפלים עליה ובהתאם לצורך גם מעדכנים מידי רבעון.

  2. תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
    אני מעריכה את הפעילות של אקולוקו בתחום



  1. השאלון האישי:
    · איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? רוית בר ניב, מנכ"ל נטוויז'ן שבה עבדתי כמנהלת מוצרים. למה? בגלל האישיות והדרך, המקצועיות וההכוונה.
    · עיתון/ מגזין: "גלובס". השכיל לעבור את תמורות האונליין והמתחרים בצורה מאוד מרשימה.
    · דף הבית שלך: כמה אתרים יחדיו בלשוניות, אבל אין יום בלי פייסבוק, וואלה ו-ynet.
    · בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: נונה, אבן גבירול. בית שני.
    · רכב? בגלל ובזכות ת"א, מאזדה קטנה מספיק כדי לתמרן בין אינסוף פגישות בעיר הגדולה.
    · ג'וב חלומותיך? איך לא – סמנכ"ל שיווק מוגובי הבינלאומית
    · חופשה חלומית: זניזבר

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח