אישיווק השבוע: אלון זכאי, מנכ"ל A-2-Z


פרופיל




שם החברה: A-2-Z שיווק בינלאומי


באינטרנט


שנת הקמה: 2004


מספר עובדים: 10



אלון זכאי הקים את חברת A-2-Z כדי לאפשר לחברות ישראליות הפונות אל שווקים בינלאומיים לנצל את הגלובליות של האינטרנט כערוץ שיווק איכותי. המתודולוגיה שפיתח זכאי עבור פעילות השיווק הבינלאומית מתמקדת במבחן התוצאה -מיצוי של כל דולר המושקע בשיווק. באמצעות מיקוד מאמצי הפרסום בקהל היעד, ניתוח איכותי של הסביבה השיווקית, ובחינה בזמן אמת של תוצאות הקמפיין, מצליח זכאי ליצר ללקוחותיו החזר גבוה על ההשקעה.



A-2-Z מספקת את מכלול אמצעי השיווק המקוונים: פרסום במנועי חיפוש, קידום אורגני במנועי חיפוש, דיוור אלקטרוני, פרסום ברשתות פרסום בינלאומיות, שיווק ב- Web 2 וברשתות חברתיות, מיתוג ומיצוב ברשת, ניהול מסחר אלקטרוני בינלאומי, ושיפור יחס ההמרה באתר



ברקורד של A-2-Z קמפיינים במגוון תחומים: תיירות פנים וחוץ, טכנולוגיות ישראליות, שיווק ליהודים בתפוצות, שיווק של מוצרים שונים לשוק הבינלאומי, ועוד.



1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?


"התמקדות והתמקצעות בשני ערוצי השיווק אשר לדעתנו יובילו את תמהיל השיווק באינטרנט בשנים הקרובות:


'שיווק מבוסס תוצאה'– מודל לפיו המפרסם משלם רק לפי תוצאות בפועל; ושיפור יחס ההמרה באתר– העלאת אחוז ההמרה והפיכת הגולש לרוכש".



"בנוסף, הרחבנו את שירותינו עם הקמת מחלקת סחר אלקטרוני בינלאומי. אנו מציעים לארגונים ישראלים ליווי וניהול של ערוץ ייצוא מוצרים באמצעות אתרי סחר כגון eBay. בכך יצרנו בידול נוסף מהמתחרים, ויצרנו ערך מוסף שקורץ לחברות רבות המחפשות להרחיב את ערוצי השיווק שלהם מעבר לים ללא השקעה מאסיבית ומסוכנת".



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?


"קריאה ולמידה מתמדת של המודלים המתקדמים והמוכחים ביותר בשוק העולמי.


אנחנו משתדלים לעקוב באופן צמוד אחרי פעילויות השיווק המוצלחות ביותר בעולם, ולאמץ ולהתאים מודלים אלו ללקוחותינו בארץ.במהלך מרץ תתחיל להתפרסם בבלוג שלנו סדרת מאמרים בנושא"



3. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?


"שבמקום ללכת למשרד לקחתי את הילדים לראות את פריחת השקדיות בהרי ירושלים.


קיבלנו באותו מיום הכי הרבה לידים איכותיים…"



4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה


"בשוק הישראלי פועלים כמה שחקנים חזקים שהצליחו לעורר את המודעות לחשיבות השימוש בכלי השיווק המקוונים – וכל השוק מרוויח מכך. בנוסף, יש היום בארץ חברות טובות לבניית אתרים, כמו גם חברות טובות לשיווק וקידום אתרים.יחד עם זאת קיים לדעתנו סדק, פער בין האתר לשיווק. אנחנו רואים הרבה גולשים שמגיעים לאתר, אבל עוזבים כלעומת שבאו. A-2-Z נכנסה לסדק הזה ע"י כלים ומתודה לשיפור יחס ההמרה באתר ולהפיכת הגולש לרוכש".




5. 30 שניות על…




מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? ספר השיווק שהשפיע עלי הכי הרבה זה הספר שהוצאתי עם עומר קפלן ומכון היצוא 'שיווק נכון באינטרנט- שליטה בעולם השיווק של המחר'. אנחנו עובדים על ספר המשך שירכז את הטרנדים האחרונים בשיווק ברשת.


· אחרי השיווק ? את מעט הזמן שנותר מתוץ לעבודה ולמשפחה, בחרתי להקדיש השנה למסע בשביל ישראל. בשבילי זהו מסע ולא סתם טיול, מסע עם חברים, עם עצמי ועם ארץ ישראל. הנה יומן המסע https://www.shvily.com/


עיתון/ מגזין מועדף: גלובס ודהמרקר


דף הבית שלך באינטרנט: Google.com


בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: קפה שחור ליד השולחן העגול הקטן אצלי במשרד. אפשר גם סי-קפה מתחת למשרד


מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? ג'יפ


מהו ג'וב חלומותיך? מה שיש היום זה טוב


חופשה חלומית: אני רוצה לחיות עם המשפחה חודש במדבר, חודש ביער, וחודש על שפת הים, אח"כ נחליט, אוקי? אגב, אני מתחיל השנה

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח