· שם החברה: עופר סנטר נצרת עילית
· שנת הקמה: 2006
· מספר עובדים: 4
אלחאן אספניולי, סיימה תואר ראשון בשירותי אנוש ב-2013, וב- 2017 עשתה שינוי ועברה ללימוד שיווק ופרסום ברשתות החברתיות בג'ון ברייס. במהלך הלימודים עבדתי במשרד פרסום "מזאווי" עד לתחילת עבודתי בחברה, בחברה אני מנהלת את כל המגזר הערבי של רשת מליסרון (קניוני עופר).
· ספקי שיווק: עובדת עם סקטורס למגזר הערבי וטויסטיד למגזר היהודי. יח"צ – דניאלה רייבנבך תקשורת.
באיזה מהלך שיווקי את גאה במיוחד?
במהלך עבודתי בחברה הגדלתי באופן מסיבי את השיווק והפרסום למגזר הערבי בכל קניוני עופר.
מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?
תופעת הקניות באינטרנט מציבה לנו אתגר קשה מאוד, רוב האנשים היום עוברים לקניות באינטרנט והתפקיד שלי הוא למשוך אותם חזרה לקניון.
טיפ למתחילים בעולם השיווק:
לעולם אל תוותרו, תחלמו בגדול והכל יגיע, וכמובן להשקיע.
פעילות שיווקית שהרשימה אותך?
הקמפיין האחרון של חברת בזק של ה WIFI עם גידי גוב שפוגש סמי הכבאי, הפרסומת הייתה מושלמת מבחינת ביצוע ומציחקה.
השאלון האישי:
· איזו דמות השפיעה עליך? אמיר פליישמן מנכ"ל סיקום גלובל, שדרכו הכרתי ונכנסתי את עולם השיווק
· אישיווק מומלץ שעבדת איתו: המנכ"לית של המתחם רוחה אבקסיס (התחילה כמנהלת שיווק בקניוני עופר) – לימדה אותי המון וממשיכה ללמד אותי כל יום.
· לימודים? תואר ראשון בשירותי אנוש, לימודי המשך בניהול עסקי , שיווק ופרסום
· עבודה ראשונה? מקדונלדס
· תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתיות
· מקור ידע מקצועי שימושי? יאן יאנקו, בנאדם שמנהל עמוד בפייסבוק עם הרבה מידע וכל הזמן דואג לעדכן בכל חדש שקורה ברשת – שידוע העולם הדיגטלי כל יום משתנה.
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: ביגה במתחם עופר סנטר נצרת עלית
· מהו ג'וב חלומותיך? להתקדם ולהתפתח בעולם השיווק הרחב
· חופשה חלומית: יפן – עולם שונה לגמרי מאיתנו, ללמוד על תרבות שונה לגמרי.