שם החברה: רד האט – Red Hat
שנת הקמה: 1993, בארץ 2008
מספר עובדים: 9,000, בארץ 200 (עם מרכז המו"פ)
אלינור כהן גדלה בפרנקפורט, גרמניה, מתגוררת ברמת השרון. למדה במרכז הבינתחומי: תואר ראשו פסיכולוגיה ושיווק, תואר שני יעוץ ארגוני. חובבת ספורט, סקי, טיולים, אוכל ובישול. עבדה שנים רבות בתפקידי ניהול בקידום מוצרים יוקרתיים כמו BMW ושוקולד פררו, ועבדה במחלקת משאבי אנוש של חברה קמעונאית בגרמניה.
היקף תקציב השיווק: מאות אלפי שקלים
ספקי שיווק: אקסטרה מייל, אנשים ומחשבים, מתנות משמים, כנס ישראל, דורן תקשורת – רענן רוגל
מה המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
בעולם – הכנס העולמי השנתי Red Hat Summit שהתקיים בסן פרנסיסקו בהשתתפות כ- 10,000 איש, עם יותר מ- 70 שותפים נותני חסויות. בארץ – הכנס השנתי Red Hat Forum שיתקיים בנובמבר השנה במרכז הכנסים לאגו בראשל"צ; בניית מרכז מצוינות לתחום מחשוב הענן יחד עם דל ואינטל, שיהיה השני ב- EMEA (אירופה, מזרח תיכון ואפריקה).
על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
מדיה חברתית, ומפגשי Meet Up שפתוחים לקהל הרחב ולמשתמשים שלנו.
טיפ למתחילים בעולם השיווק:
תהיו שותפים עסקיים לגוף העסקי בארגון שלכם. טפחו יחסים טובים עם הצוות ועם שותפים ולקוחות, וחשוב שתהיו עם היד על הדופק בנוגע לכל חידוש בעולם השיווק כדי לא להישאר מאחור.
פעילות שיווקית שהרשימה אותך?
הקמפיין של Niantic המפתחת ונינטנדו (אחת משלושת בעלי המותג) לפוקימון גו – אפשר להוריד את הכובע.
השאלון האישי
איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? ג'קי ג'ני – מנהלת שיווק ראשית ברד האט העולמית, שמהוה כמקור השראה לעובדים שלה – איך להתקדם בתחום, ומה ניתן לעשות כדי לקדם ולהתקדם.
עבודה ראשונה:
בייבי סיטר….
תכונה חשובה למנהל שיווק? אסרטיביות מול כל מי שעובדים מולם.
ברשתות החברתיות? פייסבוק, טוויטר, לינקדין.
בית קפה/מסעדה: טאיזו – מומלץ בחום.
ג'וב חלומות: להתקדם ברד האט ולנהל צוות
חופשה חלומית: אקשן, אקשן, אקשן – טראקים, סקי, כל דבר שהוא בתזוזה.