אישיווק השבוע: אמיר קארו, סמנכ"ל שיווק ב"רד" תקשורת מחשבים

שם איש השיווק ותפקיד: אמיר קארו, סמנכ"ל שיווק


שם החברה: רד תקשורת מחשבים


שנת הקמה: 1981


מספר עובדים: 1,000



פרופיל קצר:


אמיר קארו,49, הצטרף ל"רד" בשנת 1988 ומילא מאז שורת תפקידים בפיתוח ובשיווק, כולל שנים אחדות בשלוחה האמריקאית של "רד" בניו ג'רזי. כיום משמש כסמנכ"ל שיווק בחברהב ובתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל נילווה לניהול מוצרים ופיתוח עסקי. לקארו תואר B.Sc. בהנדסת אלקטרוניקה מאוניברסיטת בן-גוריון ותואר שניM.Sc. במינהל הנדסי מאוניברסיטת ברידג'פורט בארה"ב.


רד תקשורת מחשבים מוכרת בעולם כיצרנית גלובלית מובילה של ציוד גישה באיכות גבוהה לתחומי תקשורת הנתונים והטלקומוניקציה. פתרונות החברה משרתים את הדרישות לגישה משולבת של קול ונתונים של ספקי שרותי תקשורת, חברות תקשורת ורשתות ארגוניות, תוך צמצום עלויות ההשקעה בתשתיות והגדלת התחרותיות והרווחיות. למעלה מ- 10 מיליון יחידות של מוצרי החברה כבר הותקנו ב- 164 מדינות, ובין לקוחותיה 150 ספקי תקשורת וחברות טלפוניה סביב לגלובוס.



מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?



ההחלטה להשקיע יותר בכנסים מובילים ייעודיים, במקום בתערוכות גדולות, תרמה רבות למיצוב החברה באותם תחומים בהם החלטנו להתמקד. בארועים אלו נתנו חסויות, והשתתפנו בפעיליות מקבילות לארועים כמו תחרויות בקטגוריות שונות. לדוגמא, החלטנו למנות מוצר חדש כמועמד לפרס היוקרתי של הקונגרס העולמי לטלפוניה הסלולרית, והמוצר זכה בתחום היוזמה הטובה ביותר בקידום איכות הרשת. כל המי ומי בתעשיית הסלולר העולמית יתייצבו שם בקונגרס בברצלונה כאשר זהר זיסאפל, יו"ר רד ומייסדה, עלה לבמה לקבל את הפרס. הישגנו במרוץ שמות דוגמת אלקטל-לוסנט, Huawei ותאגיד Elisa, דבר שמסייע לנו רבות בחדירה ללקוחות חדשים.




על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?



כל אלה חשובים אבל המרכיב ההכרחי בשיווק בעידן החדש הטכנולוגי שלנו הוא בהחלט האינטרנט. בשנים האחרונות אנו משקיעים משאבים גדולים מאד בפיתוח ושידרוג האתרים הרבים אותם אנו מחזיקים, כולל אתרים מקומיים עם דגשים לשווקים המקומיים כגון הודו, אוסטרליה, ארה"ב, אנגליה, ואף בשפות מקומיות כמו צרפתית, רוסית, סינית, גרמנית, יפאנית, פורטוגזית (ברזיל), ו…עברית. אנו משקיעים רבות גם באופטימיזציה והעלאת דרוג האתר במנועי החיפוש, וכמות ה"לידים" שאנו מקבלים מדי יום מעידה על התועלת שבהשקעה הגדולה הזאת.




מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?


הרחבת הפעילות השיווקית שלנו בשווקים המתפתחים במזרח כגון הודו, אינדונסיה, ויטנאם. השתתפנו ונתנו חסויות במספר כנסים מקצועיים באזורים אלו, ביצענו Road Shows ללקוחות פוטנציאליים, פגשנו ותידרכנו עיתונאים ואנאליסטיים מקומיים.




תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה



לאחרונה ראינו שמתחרה, אחת מיצרניות הציד הגדולות בעולם, אימצה אחת מהסיסמאות השיווקיות שאנחנו המצאנו לקו אסטרטגי בתחום האית'רנט. הרעיון השיווקי האחורי הסיסמה הוא מבריק. לכן, אגב, חשבנו עליו קודם. מה אומרים באנגלית? חיקוי הוא ההתגשמות המתוחכמת ביותר של חנופה.




השאלון האישי:



איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
מייסד רד, זהר זיסאפל ואחיו יהודה, שהיו החלוצים של ההיי-טק הישראלי. חלוציות ציונית אמיתית למאה ה- 21.



מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
The World Is Flat / Tom Friedman. לא בדיוק ספק שיווק קלאסי, אבל פיתח אצלי כמה תובנות חדשות.



עיתון/ מגזין מועדף:
רבעון אקזקיוטיב



דף הבית שלך באינטרנט:
www.rad.com ובעברית www.rad.co.il



בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות:
ארקפה ברמת החייל .



מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
רכב שטח מבית סוזוקי.



מהו ג'וב חלומותיך?
יש לי אותו כרגע – מדוע לחלום ?



חופשה חלומית:
חופשה המשלבת צלילות באיים המאלדיביים עם רחיפה במצנח רחיפה בהרי שוויץ…

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח