אישיווק השבוע: אסף ורדי, סמנכ"ל שיווק 'אקסטל'

אישיווק השבוע: אסף ורדי, סמנכ"ל שיווק 'אקסטל'




• שם החברה: אקסטל


• שנת הקמה: 1988


• מספר עובדים: 170



פרופיל



אקסטל היא חברה פרטית בינלאומית, בבעלות שוויצרית, המתמחה בפיתוח מערכות וייצור פרופילי אלומיניום. החברה פעילה במגוון ענפים, כגון: בניה, תעשיה, חקלאות, רכב, תעשיה ועוד. אקסטל יוצאת בימים אלה במהלך שיווקי אסטרטגי הכולל כניסה מאסיבית לפלח השוק של הבניה הפרטית.



1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?


"היו לנו מספר צעדים משמעותיים השנה, הראשון בהם היה ביסוס המובילות של אקסטל בתחום הפרויקטים הציבוריים: מגדלי יוקרה ומבני מסחר ענקיים, כגון המגדל המרובע בעזריאלי, קניון מודיעין מקבוצת עזריאלי, בית החולים אסותא ועוד. בנוסף, המשכנו לפתח מערכות קירות מסך ופתרונות מעטפת חכמים למפתחים גדולים ומורכבים. הצעד השלישי היה חתימה על הסכמי שיתוף פעולה בינלאומיים עם חברות דוגמת M3.



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע? (לדוגמא: טלמרקטינג, נטוורקינג, פרסום, יחסי ציבור, מכירות מדלת לדלת, מכירות אחד על אחד, דוכנים, דיוור ישיר וכד')



"לעולם לא אוותר על הקשר האישי והאמיץ שיצרנו באקסטל עם הקהלים המקצועיים: אדריכלים, יועצי אלומיניום ויצרנים מובילים. אקסטל מעמידה לרשות לקוחותיה המקצועיים פלטפורמה של יכולות טכנולוגיות מהמובילות בעולם, גמישות תכנונית ועיצובית של צוות פיתוח ושיווק והדרכה מהמסורים שיש".



3. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?


"בתערוכת CASA 07 תערוכת עיצוב הבית שהתקיימה בחודש מאי בגני התערוכה בת"א, ירינו את יריית הפתיחה הראשונה לתחילתו של מהלך שיווקי אסטרטגי רחב לכניסה מאסיבית לפלח השוק של הבניה הפרטית והיוקרתית. במסגרת התערוכה, השקנו מספר מערכות יוקרתיות, בדגש על עיצוב ייחודי, פונקציונאליות ושילוב טכנולוגיות מתקדמות, כגון שיטת הדבקת זכוכיות.


גולת הכותרת באירועי CASA 07 הייתה חשיפת הקהל הפרטי והמקצועי לאלטרנטיבה הרעננה והייחודית שמציעה אקסטל לשוק דינאמי ומתפתח, בעל צרכים ייחודיים, שמזה מספר שנים משווע לחדשנות".



4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה:


"אני מפרגן לקליל, על ניהול קמפיין פרסומי רחב, בקרב הקהל הפרטי".



5. שלושים שניות על…


• איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?


"מר אברהם גזונדהייט, הבעלים של אקסטל. יהודי בן 78, ניצול שואה, שהחל את דרכו האישית והעסקית בגיל צעיר, ללא משפחה, כפליט בשוויץ שלאחר מלחמת העולם. אדם צנוע ונעים הליכות. בנה אימפריה כלכלית בשתי ידיו. משלב בעסקיו ערכים יהודיים וציוניים: צניעות, גמילות חסדים ועבודה קשה. איש מסחר ותעשיין כאחד. איש נעים הליכות, אופטימי בלתי נלאה ובעל סקרנות אין קץ. דוגל במשפט "מכל מלמדי השכלתי" ונוהג כך".


• מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? "מנהיגות" של רודולף ג'וליאני


• עיתון/ מגזין מועדף: "נשיונל גיאוגרפיק"


• דף הבית שלך באינטרנט: Ynet


• בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: "קפה ג'ו – ברחוב החשמונאים בתל אביב".


• מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? "פאסאט".


• מהו ג'וב חלומותיך? "ראש השב"כ !! סתם".


• חופשה חלומית: "ספארי צלילות בים סוף".

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח