אישיווק השבוע: אסף ורדי, סמנכ"ל שיווק 'אקסטל'
• שם החברה: אקסטל
• שנת הקמה: 1988
• מספר עובדים: 170
פרופיל
אקסטל היא חברה פרטית בינלאומית, בבעלות שוויצרית, המתמחה בפיתוח מערכות וייצור פרופילי אלומיניום. החברה פעילה במגוון ענפים, כגון: בניה, תעשיה, חקלאות, רכב, תעשיה ועוד. אקסטל יוצאת בימים אלה במהלך שיווקי אסטרטגי הכולל כניסה מאסיבית לפלח השוק של הבניה הפרטית.
1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?
"היו לנו מספר צעדים משמעותיים השנה, הראשון בהם היה ביסוס המובילות של אקסטל בתחום הפרויקטים הציבוריים: מגדלי יוקרה ומבני מסחר ענקיים, כגון המגדל המרובע בעזריאלי, קניון מודיעין מקבוצת עזריאלי, בית החולים אסותא ועוד. בנוסף, המשכנו לפתח מערכות קירות מסך ופתרונות מעטפת חכמים למפתחים גדולים ומורכבים. הצעד השלישי היה חתימה על הסכמי שיתוף פעולה בינלאומיים עם חברות דוגמת M3.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע? (לדוגמא: טלמרקטינג, נטוורקינג, פרסום, יחסי ציבור, מכירות מדלת לדלת, מכירות אחד על אחד, דוכנים, דיוור ישיר וכד')
"לעולם לא אוותר על הקשר האישי והאמיץ שיצרנו באקסטל עם הקהלים המקצועיים: אדריכלים, יועצי אלומיניום ויצרנים מובילים. אקסטל מעמידה לרשות לקוחותיה המקצועיים פלטפורמה של יכולות טכנולוגיות מהמובילות בעולם, גמישות תכנונית ועיצובית של צוות פיתוח ושיווק והדרכה מהמסורים שיש".
3. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?
"בתערוכת CASA 07 – תערוכת עיצוב הבית שהתקיימה בחודש מאי בגני התערוכה בת"א, ירינו את יריית הפתיחה הראשונה לתחילתו של מהלך שיווקי אסטרטגי רחב לכניסה מאסיבית לפלח השוק של הבניה הפרטית והיוקרתית. במסגרת התערוכה, השקנו מספר מערכות יוקרתיות, בדגש על עיצוב ייחודי, פונקציונאליות ושילוב טכנולוגיות מתקדמות, כגון שיטת הדבקת זכוכיות.
גולת הכותרת באירועי CASA 07 הייתה חשיפת הקהל הפרטי והמקצועי לאלטרנטיבה הרעננה והייחודית שמציעה אקסטל לשוק דינאמי ומתפתח, בעל צרכים ייחודיים, שמזה מספר שנים משווע לחדשנות".
4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה:
"אני מפרגן לקליל, על ניהול קמפיין פרסומי רחב, בקרב הקהל הפרטי".
5. שלושים שניות על…
• איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
"מר אברהם גזונדהייט, הבעלים של אקסטל. יהודי בן 78, ניצול שואה, שהחל את דרכו האישית והעסקית בגיל צעיר, ללא משפחה, כפליט בשוויץ שלאחר מלחמת העולם. אדם צנוע ונעים הליכות. בנה אימפריה כלכלית בשתי ידיו. משלב בעסקיו ערכים יהודיים וציוניים: צניעות, גמילות חסדים ועבודה קשה. איש מסחר ותעשיין כאחד. איש נעים הליכות, אופטימי בלתי נלאה ובעל סקרנות אין קץ. דוגל במשפט "מכל מלמדי השכלתי" ונוהג כך".
• מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? "מנהיגות" של רודולף ג'וליאני
• עיתון/ מגזין מועדף: "נשיונל גיאוגרפיק"
• דף הבית שלך באינטרנט: Ynet
• בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: "קפה ג'ו – ברחוב החשמונאים בתל אביב".
• מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? "פאסאט".
• מהו ג'וב חלומותיך? "ראש השב"כ !! סתם".
• חופשה חלומית: "ספארי צלילות בים סוף".