שם איש השיווק ותפקיד: אסף טייכמן, סמנכ"ל תפעול ושיווק
שם החברה: רהיטי דורון
שנת הקמה: 1949
מספר עובדים: 80
פרופיל:
אסף טייכמן, בן 36, נשוי ואב ל- 2 ילדים מדהימים. גר ברמת גן. בעל תואר ראשון במנהל עסקים. טייכמן מנהל את האופרציה שנקראת רהיטי דורון בשנתיים האחרונות ובמסגרת תפקידו אחראי על ניהול של רשת החנויות בפריסה ארצית, ניהול השיווק והמכירות ללקוח הפרטי, תהליכי הייצור וההפצה לבית הלקוח. השבוע רהיטי דורון, ביוזמתו של טייכמן, יוצאת בקמפיין תוך חשיפת המותג 'רהיטי דורון' בצורה מאסיבית מתוך כוונה לקחת מובילות על שוק רהיטי הילדים והנוער.
רקע:
רשת רהיטי דורון מייצרת ומשווקת ריהוט צעיר ומעודכן לילדים ונוער. הקו העיצובי המאפיין את רהיטי דורון הינו קווים נקיים תוך שמירה כל העת על תיכנון פונקצונלי ומודולרי של הרהיטים ותוך מחשבה על הצרכים העתידיים של הלקוח. לרהיטי דורון מפעל באזור התעשיה בברקן רשת חנויות בבעלות המציגות ומשווקות את הרהיטים ללקוח הפרטי. המפעל של רהיטי דורון הינו מהחדשניים בתחום הרהיטים ומתמחה בייצור בסדרות והיקפי ייצור גדולים.
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
רשת רהיטי דורון עברה בשנה האחרונה, תהליך מקיף של תיכנון והתאמת קולקציית החדרים ומגוון הצבעים המוצעים והתאמתם לצרכי הלקוח. תכנון הקולקציה כלל בין השאר את הרחבת היצע המיטות והתאמתם לקהל היעד ילדים ונוער תוך מיקסום הקיים והבלטת העיצוב והפונקצונאליות של המיטות. כמו כן למפעל נרכש ציוד טכנולוגי נוסף, שיפורו והתאמת תהליך הייצור לקצב הגדילה המצופה.
השבוע רהיטי דורון יוצאת בקמפיין רחב היקף, בתחילת העונה החמה, וחושפת את המותג 'רהיטי דורון' בצורה מאסיבית מתוך כוונה לקחת מובילות על שוק רהיטי הילדים והנוער וליצור נחשקות למותג רהיטי דורון בקרב הצעירים בגילם והצעירים בנפשם.
המיצוב כולל את שינוי קולקציית התצוגות בחנויות הרשת, קטלוג חדש, אתר אינטרנט חדש, שילוט משאיות, לוגו מעודכן, סלוגן חדש שמלווה את הקמפיין, שינוי השפה השיווקית הכולל קונצפט עיצובי, חדשני ומודרני המייחד את הרשת ושיטות העבודה שלה ומבדל אותה בצורה ניקרת משאר החברות בתחום הרהיטים.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
ברהיטי דורון אנו מזהים תופעה ייחודית והיא שכל הלקוחות שלנו חוזרים וממליצים עלינו לחברים שלהם, הלקוחות שלנו מאוד מרוצים מהקנייה שלהם ברמת שביעות רצון גבוהה ושולחים את החברים שלהם. לכן אנו מוצאים כי הקשר עם הלקוחות אינו ממוצה ואנו מחזקים ונמשיך לחזק בפעילות שיווקית חכמה את הקשר הזה.
3. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?
אחד מיתרונות הרשת הוא במערכת מחשוב מתוחכמת המסנכרנת בין כלל גורמי החברה. בפגישות הנהלה בנושא שיווק הנקבעות כל תקופה נעשים ניתוחים ועיבודי מידע מורכבים על תרחישים אפשריים, הסקת מסקנות, והפקת לקחים תוך ניתוח מצב שוק הפעילות שלנו ובהם מתקבלות הכרעות על דרכי הפעולה האסטרטגים וניתוח סקרים שאנו עורכים מעת לעת.
4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
הרשת הבולטת היום בפעילות השיווקית שלה והפרסומית שלה הינה איקאה שמשקיעה מחשבה רבה ומקורית תוך התאמה ויצירת צרכים באופן יזום אצל הלקוחות.
5. השאלון האישי:
איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
אמא שלי, שתמיד חדורה מוטיבציה להעביר יידע, להשפיע על הסביבה תוך עשיית טוב ותרומה לקהילה.
מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
ספר האוקיינוס הכחול שלפיו תזהה את המרחב בו אתה מתמודד ואל תקבל דבר כמובן מאליו, תיצור לך יתרון משמעותי שהוא יהיה האוקיינוס הכחול שלך כי הוא המבדל אותך מאחרים ובו אתה יכול להיות הכי טוב .
עיתון/ מגזין מועדף?
The marker
דף הבית שלך באינטרנט:
ynet
מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
יונדאי
מהו ג'וב חלומותיך?
אני כבר עושה אותו, אני מנהל אופרציה מובילה,מוצלחת, מתקדמת מנהל אנשים מוכשרים ויצירתיים וכובש כל יום פסגות חדשות.
חופשה חלומית:
טיול אופנועים בארץ עם החבר'ה,דבר שכבר שנים לא עשיתי.