אישיווק השבוע: אריאל ברק, מנהל יחידת אסטרטגייה שיווקית, ג'ולי מוטורס

שם החברה: ג'ולי מוטור ישראל


שנת הקמה: 1992


מספר עובדים: 40


אריאל ברק , 34, נולד וגדל בחיפה. בוגר הפקולטה למשפטים במכללת נתניה, חבר בלשכת עורכי הדין, התמחה בדיני חוזים ותאגידים במשרד צברי יובל בתל אביב. בוגר קורס קופירייטינג ע"ש תרצה גרנות בתל אביב. כרגע לומד לתואר M.A בתקשורת באוניברסיטת חיפה.


ברק ייסד את מחלקת השיווק של ג'ולי מוטור, המתמחה בתריסים חשמליים, לפני כ-6 שנים. עד אז ובמשך שנים רבות, פעילות מכירות החברה התבססו על הגישה המסורתית וארוכת הטווח של עבודת רגליים ומוניטין שנבנה "מפה לאוזן". אריאל הכניס לחברה שיטות מכירה מודרניות במודלים דו סיטריים של קשרי לקוחות, רשתות חברתיות, ADWORDS וכיוב.


היקף תקציב שיווק: 500,000 ₪ בשנה


ספקי שיווק: וילדר יחסי ציבור


1. המהלך השיווקי החכם של שעשתה החברה השנה?


המהלך הוא הטמעת קשרי גומלין עם לקוחות בנוכחות מאסיבית ברשתות חברתיות ובמדיה הדיגיטלית.



2. על איזה כלי שיווקי לא תוכל לוותר?


מכירות אחד על אחד. אנו בחברה מאמינים שבימים אלו, בהם ארגונים וחברות גדולות שולטות בתחומי המדיה השונים ומנהלות קשרים סימביוזים עם הלקוחות בסביבה דיגיטלית, חשוב וראוי לשמר את המסורת ולשלבה יד ביד עם המודרניזציה. מכירות אחד על אחד משמרות את היחס האישי והטבעי בין בני אדם. בדומה למסע קמפיין פוליטי מוצלח של נבחר ציבור, זה לא מספיק להופיע בשלטי חוצות ובאמצעי תקשורת ההמונים השונות. יש לשלב הופעות אלו בהופעות פומביות מול קהל, מכיוון שליחס האישי אין ולעולם לא יהיה תחליף.



3. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם?


יחס אישי מול קהל הלקוחות במדיה הדיגיטלית. בתחילת הדרך של ניהול רשתות חברתיות לא שמנו דגש על תחזוקה נכונה של דפי הפרופיל של החברה. לדוגמא, המענה לקהל הלקוחות באמצעות אותן רשתות לא היה מיידי או היה לקוני ובעל נוסח דומה (copy paste), אין לזלזל לעולם בקהל שלך! הדבר הביא לתחושה של חוסר השקעה ותשומת לב כלפי מתעניינים או לקוחות קיימים.



4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך?


מרכז המיחזור של קוקה קולה. חברת קוקה קולה השקיעה משאבים רבים בפעילות שאינה מכירתית לטווח הקצר, והשכילה להבין שפעילויות מסוג אלו מחזקות את הקשר שבין המותג לבין הקהילה ומשפיעה על דעת הקהל ברבדים תת מודעים ולטווח ארוך.



5. שאלון אישי:


דמות מקצועית שהשפיעה עליך: אילון מאסק (מייסד טסלה) , מבחינתי הוא סמל לפורץ דרך שהלך כנגד כל הסיכויים מתוך אמונה והבנה של המציאות בה אנו חיים.


עבודה ראשונה: מחלק פלאיירים


תכונה חשובה למנהל שיווק: הבנה הכוחות המניעים את בני האדם


מקור ידע מקצועי שימושי: חיבור קבוע לאתרי אקטואליה ותרבות שונים, לא משהו ספציפי, על מנת להבין את הטרנדים והלך הרוח העדכני ששורר במקום בו אנו חיים


רשתות חברתיות: פייסבוק. ניהול דף עסקי בפלטפורמה המותאמת לכך, מאפשרת הוספה מגוונת של תכנים והעברה לקהל היעד.


מסעדה לפגישות עסקיות: שווארמה חאזן. (לא אוהב פורמאליות)


ג'וב חלומותיי: אם לא מתחום השיווק אז נהג המבחן של פרארי.


חופשה חלומית: הודו על אופנוע

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח