אישיווק השבוע: אתי אורן, מנהלת שיווק, אפרודיטה


  • שם איש השיווק ותפקיד: מנהלת שיווק אפרודיטה

  • שם החברה: אפרודיטה

  • שנת הקמה: 1993

  • מספר עובדים: 550


אתי אורן, משנת 2002 מנהלת השיווק והפרסום של רשת אפרודיטה. אל תחום ההלבשה התחתונה הגיע מתוך רצון להחדיר אופנתיות ואטרקטיביות בהלבשה האינטימית ולממש את חלומה של כל אשה להרגיש ייחודית ולחזק בעיניה את הדימוי והבטחון העצמי שלה. אורן נשואה+ 4 מתגוררת בראשון לציון.



1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
מאחר ואפרודיטה הינה רשת 'מולטי ברנד' המשווקת מותגים בינלאומיים ומובילים בשוק ההלבשה התחתונה משנתנו בשנים האחרונות הינה חיזוק המותג הפרטי, בד בבד עם יצירת מתודולוגיה ייחודית באפרודיטה שתאפשר מתן מענה מכירתי, שירותי אקסקלוסיבי ואישי לכל לקוחה.



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
הליבה של הפעילות השיווקית ברשת אפרודיטה מהווה בעיקרה מכירות בתוך החנות. מכאן שהדגש הוא על מכירות פרונטאליות אחד על אחד . חשוב לנו תמיד לשמור על קשר אישי עם הלקוחה ולתת לה את חווית השירות הטובה ביותר. כמובן שהיום בשוק תחרותי ורווי מתחרים יש כניסה של שחקנים רבים ונוספים לשוק, המאיצים את הרווייה בתחום, ולכן בנוסף לשיטות מכירה אלה, עלינו להמציא את עצמנו כל יום מחדש בכל אמצעי שיאפשר חשיפה מהירה ורחבה.


אנו נותנים דגש ברשת על חדשנות שבאה לידי ביטוי בפעולות שיווקית בחנויות.



3. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק?
בעולם שבו הגלובליזציה בעיצומה ויש יותר מוצרים טכנולוגים מאנשים, עולם שבו לכל אדם יש סמארטפון וגישה מהירה לאינטרנט אנו חורטים על דגלנו קידמה טכנולוגית שמתבטאת בפעילות יומיומית ושוטפת: החל מאתר הבית של אפרודיטה המהווה גם אתר מכירה וכלה בפרסום אינטנסיבי וחשיפה פעילה המותאמת לפלח השוק שלנו. כמו כן קידום האתר ותפעול אינטנסיבי ברשת החברתית פייסבוק כגון שיתוף הדגמים החדשים שהגיעו, תחרויות יומיות נושאות פרסים ללקוחות המשתפות אותנו בחוויה הקייצית שלהן (כמובן בבגד ים של אפרודיטה). כל זאת תוך מתן מענה אישי לצרכניות שעוקבות אחרינו יומיום. יש לנו כבר למעלה מ50,000 חברים והמטרה היא לחדור למודעות של כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים.




4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
תמיד מפרגן לראות שהחברות המתחרות בסופו של יום בוחרות בשיטת עבודה זהה לשלנו. זה בא לידי ביטוי גם בסלוגנים שהם בוחרים לפרסומות ובעזרי שיווק שונים.



5. השאלון האישי


– איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? סטיב ג'ובס הוא ללא ספק מודל לחיקוי . ההשפעה שלו עלי הגיעה בעיקר מהחשיבה היצירתית והחידושים שהכניס ללא הרף לAPPLE . היכולת שלו להפוך מחשבה או רעיון למוצר מדף ממשי שסוחף אחריו מיליונים של צרכנים בזמן כל כך קצר מדהימה אותי ומוכיחה לי כמה שאין גבול ליצירתיות ולחדשנות ושאפשר להוביל בכל שוק גם אם הוא רווי. ג'ובס הוא ההוכחה הממשית לכך שעם רצון, התמדה וחשיבה מחוץ לקופסא אפשר להשיג כל דבר שרק חולמים עליו. וכמובן שאין סוף להפתעות שמצפות ללקוחות אפרודיטה…



עבודה ראשונה? ניהול משרד פרסום שם גיליתי את האהבה לעולם הפרסום והשיווק. באותה עת גולת הכותרת כאשר ליוויתי היתה מסע פרסום למותג האמריקאי "ג'ורדאש ג'ינס" של האחים נקש.



תכונה חשובה למנהל שיווק? קריאטיביות . מנהל שיווק חייב להיות קריאטיבי , תחרותי, ודינמי חייב לשמור על ערנות ועדכניות



דף הבית שלך באינטרנט www.afrodita.co.il



בית קפה לפגישות עסקיות: רוב הפגישות העסקיות מתקיימות במשרד ב'קפה אפרודיטה' . אין כמו השראה של סביבת עבודה טבעית. חשוב להבין שלאפרודיטה יש מעל 70 סניפים הדורשים ליווי, תמיכה ומתן מענה מקצועי בזמן אמת, שלא מאפשרים ניתוק מקצב העבודה. חשוב לי להיות בזמינות מלאה מול הסניפים ובמקביל לנהל את הפגישות העסקיות במשרד שלי תוך ראיה מוכוונת עתיד וחתירה ליעדים.



רכב: מזדה 3



ג'וב חלומות? ג'וב המשלב אינטראקציה עם אנשים ויכולת ביטוי עצמית. ובתקוה להגשים יעד: לא לצאת לפנסיה לעולם



חופשה חלומית: חופשה משפחתית ארוכה בתאילנד

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח