שם החברה: בייביסטאר www.baby-star.co.il
שנת הקמה:2009
מספר עובדים:70
בינימין דוידוביץ, אבא לילדה, מנהל שיווק ברשת הדיסקאונט בייבי סטאר מיום היווסדה, האחראי על מערך השיווק בחברה המונה 70 עובדים ופרוסה ברחבי הארץ. החברה מתמחה בייבוא מקביל של מוצרי תינוקות והייתה הראשונה שהובילה מהפך בתחום.
היקף תקציב שיווק: מיליון ש"ח בשנה.
ספקי שיווק: Good News יחסי ציבור,Wave Digital ו- SCORNIK
מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
יזמנו סרטונים ברשתות החברתיות לאימהות שבדרך, וימי מכירות במיוחד להריוניות שבדרך.
על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
לדעתי אסור לוותר על כלום. כאשר אנחנו בונים קמפיין חשוב שיראו אותנו בכול מקום. החברה ואני מאמינים מאוד במדיה דיגיטלית אין ספק שהיום הכלי הכי חזק זה הרשתות החברתיות.
טיפ למתחילים בעולם השיווק
להבין שכל תחום צריך שיטת שיווק שונה.
פעילות שיווקית שהרשימה אותך
Evian בצרפת, ו- APPLE
השאלון האישי :
איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? STEVE JOB ו- AVIER NIEL
עבודה ראשונה? מידות טובות
תכונה חשובה למנהל שיווק? להבין שקמפיין לא עובד בזמן, ולהיות דינמי ורספונסיבי.
מקור ידע מקצועי שימושי: עושה קורסים ומתעדכן הרבה ב LYNDA.COM,
ובקבוצות בפייסבוק כמו Amit Lavi – Social Media Observer – The Group
מהו ג'וב חלומותיך? האמת מה שאני עושה היום. או לעשות הסברה למדינת ישראל בחו"ל
חופשה חלומית: חופשת סקי שאני מנסה לעשות פעם בשנה