אישיווק השבוע: בני בר מאיר – בעלים ומנכ"ל רשת "בית הפנקייק המקורי"


  • שם איש השיווק ותפקיד: בני בר מאיר – בעלים ומנכ"ל
  • שם החברה: רשת "בית הפנקייק המקורי"
  • שנת הקמה: 1960
  • מספר עובדים: 70

    פרופיל
    בני בר מאיר בן 53 נשוי + 3 , בעלים ומנכ"ל של רשת "בית הפנקייק המקורי", מזה 32 שנה , הרשת מונה כיום 4 סניפים : הרצליה, ביתן אהרון, בית יצחק וכרמיאל. במהלך תקפידו יזם מספר מהלכים עיקריים, ביניהם רענון המותג וחידושו, שינוי תפריט הרשת והתאמתו לכל קהלי היעד, עיצוב חדשני של הסניפים כאשר בחלקם גם שולבו מסכי פלאזמה ותפריטים ממוחשבים והתאמת הרשת לעידן הנוכחי.

    רקע
    רשת בית הפנקייק המקורי הינה רשת מסעדות וותיקה ומוכרת, הממותגת כקונספט של רשת "דיינר Diner" בסגנון אמריקאי חמים ומכניס אורחים הפועלת 24 שעות ביממה, הרשת מיקמה לעצמה מקום של כבוד בתודעה הישראלית כמומחית בהכנת למעלה מ 30 סוגי פנקייקים ייחודים על פי מתכון משפחתי סודי ומנצח של משפחת "בר מאיר" ש"יבאה" את הפנקייק האמריקאי לישראל. וזאת לצד תפריט אוכל מגוון הכולל ארוחות בוקר עשירות, ארוחות עיסקיות ומגוון ארוחות ובשרים על הגריל ,מבחר סלטים וכריכים מגוונים. כיום, הרשת במהלך התרחבות ומתעתדת לפתוח סניפים נוספים ברחבי הארץ

    מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
    החדרת המודעות לכך שמסעדות שלנו מגישות ארוחות בשריות מגוונות מעבר לכך שאנחנו ידועים בפנקייקים שלנו. במהלך השנה האחרונה יזמנו פעילות מסיבית להחדרת המודעות לכך שאנחנו מגישים מבחר ארוחות בשריות הכוללות : המבורגר טקסני במתכון אישי ומיוחד לנו ומבחר בשרים ומתנהלים ככל רשת דיינר אחרת בעולם, הקהל הישראלי מכיר אותנו בעיקר בגלל הפנקייק המיתלוגי שלנו ולא כולם מודעים לכך שאצלנו מגישים מבחר ארוחות בשריות , ארוחות בוקר ועסקיות מובחרות.

    על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
    יחסי ציבור ללא כל ספק ופרסום מקביל ברדיו ובעיתונות. בפעילויות אלו אנו בונים תדמית קולקטיבית מקבילה המקבלת חיזוק בעיתונות ובקמפיין ברדיו, אין ספק שמשרד יחסי הציבור שלנו עושה עבודה נפלאה בחשיפת המותג ובחיזוק שאר פעילויות הרשת.

    כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?
    תכנון השיווק מתבצע עם מנהלי הסניפים בשיתוף אנשי המקצוע שלנו מתחום הפרסום ויחסי הציבור, כל סניף מעלה את רעיונותיו לשיווק באיזור שלו כאשר אנחנו מכוונים למיתוג הרשתי הרלוונטי לנו ,לאחר בחינה של המדיות השונות נסגר תקציב הפרסום והשיווק על רבדיו תוך נסיון לכלול את רוב צרכי הסניפים על פי אזורם הגיאוגרפי בשיתוף המדיות הארציות.

    כמו כן, מידי חודש אנחנו מנהלים ישיבות צוות עם עובדי החברה ומקבלים מהם משוב , עובדי החברה הם האנשים שמנהלים אינטראקציה אישית עם הלקוחות ולכן , חשוב לנו גם לשמוע את דעתם האישית.

    תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה :
    רשת אגאדיר רשת מצליחה לדעתי ומנוהלת בצורה נכונה.


    השאלון האישי:

· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
הוריי סילביה ושלמה בר מאיר , המייסדים של הרשת


· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
היו כמה…


· עיתון/ מגזין מועדף
דה מרקר


· דף הבית שלך באינטרנט
גלובס


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
כל הפגישות מתקיימות אצלי במסעדות


· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
וולוו


· מהו ג'וב חלומותיך?
אני נמצא בו


· חופשה חלומית:
כל מקום בעולם שיש בו שמש שלווה וים

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח