אישיווק השבוע: דביר בשן, מנהל שיווק, קימאמה

· שם החברה: קימאמה


· שנת הקמה: 2004


· מספר עובדים: בין 14 לכמעט 200, תלוי בעונה.



דביר בשן, בן 30, גר עם חברה בתל אביב. התחיל את דרכו בתחום לפני 4 שנים כתקציבאי בבאומן בר ריבנאי, ועשה דרכו בעולם הפרסום עד שנחת לפני כשנה וחצי בקימאמה כדי להקים את מערך השיווק בחברה הצומחת במהירות. מנהל פורום מנהלי שיווק בפייסבוק.


· היקף תקציב שיווק: 1.5 מיליון ₪



· ספקי שיווק: משרד פרסום – twentythree של יוסי צרפתי, משרד יח"צ – Goodnews



1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?


הקמנו את מותג The Hub, אקסלרטור לבני נוער, כאשר סביבו בנינו מחנה קיץ בשם Kimama The Hub ליזמים צעירים, הפועל באקו-סיסטם של חברת סטארט אפ. מדובר ביוזמה אסטרטגית שנועדה להגדיל את נתח השוק של קימאמה על ידי הגעה לקהלים חדשים ולהרחיב את המודעות למותג על ידי שיתופי פעולה מעניינים שכבר מתקיימים. מאחר וקימאמה הוא מותג "אנטי טכנולוגי" במהותו, נדרש תהליך מיתוג מחוכם כדי לייצר אמינות בזירה הטכנולוגית למותג החדש, מבלי לפגוע בערכי המותג הקיימים. עוד בטרם נפתח המחנה הראשון של Kimama The Hub, התוכנית כבר נמכרה ל-2 גופים שונים באיטליה ובסין, אנחנו עדים להיענות גבוהה מצד הלקוחות, והמון באזז חיובי.




2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
קימאמה חיה ונושמת ב-2 זירות עיקריות: קמפיינים דיגיטליים הם הדרך הטובה ביותר שלנו להגיע ללקוחות חדשים ולהגדיל הרשמה, מצד שני, אנחנו משקיעים המון כסף ומשאבים בבניית קהילה. הכוונה היא לחוגי בית, מפגשים ואירועים ללקוחות, המון עבודה עם הדאטה-בייס שלנו וקהל הלקוחות הקיים כדי להגדיל פה-לאוזן.



3. טיפ למתחילים בעולם השיווק


קלישאה ככל שזה יישמע, אין תחליף אמיתי לרגע הזה, באמצע הטירוף ועומס העבודה השוטף, שאתה בוחר לקחת צעד אחורה, לעצור שיחות נכנסות, ולעשות חשיבה מחודשת על הפעילות המתוכננת כפי שהיא נתפסת בעייני הלקוח. שימו את עצמכם בנעלי הצרכן בכל דבר שאתם עושים.


4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך
אני מאוד אוהב את הפעילות של סקידיל בישראל. הפרסומים שלהם תמיד נראים מצויין ועובדים נהדר בדיגיטל, אך מה שמיוחד במקרה שלהם זה בכמות ובאיכות התוכן שהם מייצרים. כל הכבוד.


5. השאלון האישי :


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? כשיש לך אח גדול מהתחום, עם נסיון רב יותר, התשובה נהיית די פשוטה.


· עבודה ראשונה? נציג שירות ומכירה בסלקום


· תכונה חשובה למנהל שיווק? ביקורתיות.


· מקור ידע מקצועי שימושי? אני מחבב את Digital Buzz. תמיד פותח לי את הראש.


· ברשתות החברתיות? בסדר יורד: פייסבוק / אינסטגרם / לינקדאין / טוויטר (לפרופיל הפייסבוק)


· בית קפה לפגישות עסקיות: אחד מבתי הקפה בשרונה.. אולי ביגה


· ג'וב חלומותיך? מנהל הסושיאל של ארסנל, או כל תפקיד בשיווק של ה-NBA. אמשיך לחלום לי.


· חופשה חלומית: לשכור רכב באוסטרליה ולעשות רוד טריפ לביירון ביי

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח