אישיווק השבוע: דדי בציר, יזם מפיק ומשווק AMEN- יריד הגברים הראשון בישראל

רקע


דדי בציר, 37, נשוי+2 ועוד אחד בדרך, יוזם מפיק ומשווק בימים אלה את AMEN– יריד הגברים הראשון בישראל. מדובר ביריד גברים הראשון מסוגו בישראל שיציע במהלך חודש יוני 2010 במשך שלושה ימים את כל מה שמעניין את הסיגמנט הגברי, החל מאופנה וטיפוח וכלה בספורט רכב ואלכוהול. דדי מילא ב-10 השנים האחרונות תפקידים שונים בענף המדיה, בין היתר שימש כמנהל שיווק בפורבס, מנהל מכירות במגזין מוטו ומנהל פיתוח עסקי בג'רוזלם פוסט. לדדי תואר ראשון במנהל עסקים.




  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
    בעיקרון הדבר המשמעותי ביותר שעשיתי הוא הפיכת הרעיון ליוזמה ממשית. במשך יותר מעשר שנים הייתי שכיר בתחום המדיה, מנהל מכירות של פורבס ותפקידים אחרים, ונדרשה לא מעט תעוזה כדי לצאת בפרויקט כל כך גדול משלי. אז ללא ספק הדבר המשמעותי ביותר הוא עצם קיום היריד, קביעת תאריך, ההשקעה הגדולה והעבודה הקשה כדי להוציא אותו לפועל.



  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
    בשלב הזה אנחנו נמצאים בקשר עם מיטב החברות במשק במטרה לגייס מציגים, וכבר סגרנו עם לא מעט חברות. בהמשך הדגש יהיה על הבאת מבקרים ליריד. כרגע אני משקיע מאוד ביחסי ציבור, כדי להביא לתודעה של אנשים, הן הקהל הרחב והן הקהל העסקי, שהיריד קורם עור וגידים ושמדובר בפלטפורמה טובה להגעה לקהל לקוחות נרחב. אני עובד עם משרד יחסי הציבור דניאלה רייבנבך ואני בהחלט רואה תוצאות. חוץ מזה הנטוורקינג הוא נדבך חשוב בעבודה שלי. בשל תפקידיי הקודמים אני מכיר המון אנשים ועכשיו רואים תוצאות.



  1. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?
    בעיקרון אני מוביל את הפרויקט ואיתי עובדת קבוצה של משקיעים פרטיים וחברת "תא עיצוב". בשלב הראשון ישבנו וחשבנו על הקונספט לפרטי פרטים – למי בדיוק אנחנו רוצים להגיע ומה קהל היעד. בסך הכל מדובר ביריד מאוד נרחב שמאגד המון תחומים. לעיצוב היה חלק מאוד חשוב בתכנון שלנו והיה לנו ברור שאנחנו צריכים לבוא עם רעיון מאוד ממוקד גם לקהל הרחב וגם לחברות. עוד לפני כן עשינו פילוח מהותי של קהל היעד והבנו שבעיקר אנחנו פונים לגברים עם כוח קנייה, בני 25-50, למרות שאנחנו כמובן נשמח מאוד אם יגיעו אנשים מכל שכבות הגיל והאוכלוסייה. לאחר מכן היה לנו חשוב להגיע לכל החברות המובילות במשק כדי להציע להם להציג אצלנו והיום אני יכול להגיד שאין סמנכ"ל שיווק שלא קיבל פולדר מסודר עם החומרים שלנו.



  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה.
    מכיוון שאנחנו עושים יריד גברים בפעם הראשונה אז אין לנו מתחרה ישיר אבל אני יכול להגיד שקיבלתי השראה מתערוכת אוטו מוטור, שהפכה למסורת ולהצלחה גדולה. היזמים שם גילו צורך אמיתי בקרב הקהל הגברי ברובו שנהנה להסתובב בין אולמות תצוגה ואיגדו את מיטב היבואנים תחת קורת גג אחת.


השאלון האישי


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
שי אגסי, מפתח המכונית החשמלית הראשונה בעולם


· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
הפרסום לפי אוגל בי.


· עיתון/ מגזין מועדף
אני קורא את עיתוני הכלכלה באופן קבוע ללא העדפה מסויימת. חוץ מזה אני אוהב מאוד את מגזין מוטו, מאחר ואני אופנוען חובב.


· דף הבית שלך באינטרנט
YNET, אני פריק של חדשות.


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות.
לאחרונה אני יושב באופן קבוע בהוטל מונטיפיורי בתל אביב. יש שם עסקיות מצוינות לצהריים ואווירה נעימה לשיחות עם לקוחות.


· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
אופנוע של ימאהה.


· מהו ג'וב חלומותיך?
תמיד רציתי להיות עצמאי ועכשיו אני מגשים את החלום.


· חופשה חלומית:
סיני, קצת שקט וים.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח