- שם החברה: סים זול בע"מ
- שנת הקמה: 2010
- מספר עובדים: 14
לאחר התנדבות ארוכה בקהילות יהודיות במדינות חבר העמים, עבר דוד פרסיקו הכשרה בגיל צעיר להתקנת מרכזיות טלפונים מבוססים VOIP , עבור קהילות וארגונים יהודיים בחבר העמים, ע"מ להוזיל את עלויות השיחה שעמדו על 3 דולר לדקה. לאחר שנים של נסיון במדינות ללא תנאי תקשורת נורמלים נמשך לתחום ן הטלפונים, צבר נסיון, ולאחר שנים הקים את סים זול..
- היקף תקציב שיווק שנתי: 500 אלף ש"ח
ספקי שיווק: מיתוג ובניית אתרים: קוצ'י, יח"צ: פרו אסטרטגיה, עיצוב תעשייתי: redigma.com, פרסום דיגיטלי maxi site
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
בתחילת הקיץ יצאנו במבצע של חלוקת חבילות גלישה חינם בכרטיסי סים בינלאומיים ללא תנאים וללא כוכביות, ללקוחות חדשים ולקוחות קיימים. המבצע גרם ללקוחות ותיקים להיזכר שיש ברשותם כרטיסי סים ולחזור להשתמש בהם. כך יצא שהמהלך הועיל גם ללקוחותינו המחזיקים בכרטיס שלנו וגם עבורנו. בנוסף, בימים אלו יצאנו במבצע משפחות אשר טסות לארה"ב: ההורים קונים סים לארה"ב לשיחות וגלישה ללא הגבלה ואנו מספקים עד 5 כרטיסי סים לכל הילדים לשיחות וגלישה חופשית, ללא תוספת תשלום.
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
פרסום בגוגל ובאפליקציות מתחום הטלקומיניקציה, קידום אורגני ויחסי ציבור.
- האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק?
Clicktale ניתוח המרות לשיפור המכירות באתר האינטרנט, מאחר ורוב המכירות שלנו מתקיימות און ליין.
- תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה:
המתחרים באותו סדר גודל עובדים רק B2B.
- השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? טימותי פריס
· עבודה ראשונה? קרן אור אבנר לחינוך יהודי בחבר העמים.
· תכונה חשובה למנהל שיווק? בעל יכולת ניהול משא ומתן
· דף הבית שלך באינטרנט: https://www.simzol.co.il/
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: ציפורה יכין סנטר פ"ת
· רכב? יונדאי ולוסטר
· ג'וב חלומותיך? תכנות ו-BI
· חופשה חלומית: האיים המלדיבים