אישיווק השבוע: דוריאן קופיט מנכ"ל רשת קפה רוטשילד

· שם החברה: רשת קפה רוטשילד


· שנת הקמה: 2014


· מספר עובדים: כ- 450



דוריאן קופיט, בן 42 נשוי+ 2, בעברו היה יועץ בכיר ברשת ישרוטל בתחום המשקאות והקפה. היה מצוות ההדרכה של הסניף הראשון של קפה "לנדוור" וכן מצוות ההדרכה והפיתוח של מערך הקפה ברשת yellow. בנוסף עשה פרויקטים של לווי עיסקי בארץ ובחו"ל.



· היקף תקציב שיווק: 600 אלף ש"ח בשנה ובמגמת עלייה שנתית.



· ספקי שיווק
כשנכנסתי לתפקיד לפני כשנה כמנכ"ל הרשת ידעתי שכדי להצליח בתפקידי אני חייב אנשים טובים ואיכותיים מסביבי, צירפתי אלי שורה של אנשי מקצוע מעולים שבזכותם רשת קפה רוטשילד היא כיום הרשת המתפתחת בישראל.


דנה כחלון משרד יחסי ציבור– אמונים על יחסי הציבור של הרשת, ודואגות שכולם ידעו מי אלו השחקנים החדשים בשוק הקפה.


המטבחון – חברה שמתמחה במיתוג ואסטרטגיה, ביצעו את המיתוג החדש של הרשת, ויצירת הסלוגן המחייב "בנדיבות".


הסוציאליסט – אחראים על המדיה החברתית שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם, כי אם אתה לא שם אתה לא קיים.


קומו – מנהלים את מועדון הלקוחות שלנו ועושים עבודת קודש, כחלק מהנדיבות הצטרפות למועדון היא ללא תשלום, וכמובן שמקבלים מתנת הצטרפות 2 כוסות קפה חינם .




1. באיזה מהלך שיווקי אתה גאה במיוחד?
המהלך השיווקי שאני גאה בו במיוחד הוא השקת הסלוגן של הרשת "בנדיבות", כששמנו את רשתות הקפה על סקאלה ובדקנו מה כל אחת מציעה. גילינו כי רשת אחת מציעה את המאפים, והשנייה את המחיר הזול, והשלישית מתמחה בבריאות, חשבנו מה יבדל אותנו. וכך נולד הרעיון של ה"נדיבות", כל מה שאחרים נותנים אנחנו נותנים קצת יותר. יש לנו ריפיל חופשי על הקפה לכל מי שמזמין מנה מהתפריט וקפה, יש לנו 1+1 על כל הבירות, כל יום כל היום, בערב כל מי שנכנס לקפה רוטשילד מקבל כוס סנגריה ופופקורן חם לשולחן, כי אנחנו נדיבים. ושלא נדבר על המנות שלנו שהן הרבה יותר גדולות מהסטנדרט.



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
כיום בעידן שבו הדיגיטל משתלט על חיינו, לא אוכל לוותר על פעילות הדיגיטל שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם, מדהים לראות את החיבוק הגדול של הלקוחות שלנו שמפרגנים ולוקחים חלק פעיל בכל הפעולות שאנו מבצעים.



3. טיפ למתחילים בעולם השיווק


להיות מוקף באנשי מקצוע מעולים, שחקני נשמה שיעשו הכול כדי שתצליח, אסטרטגיה ברורה, והרבה פאשן למה שאתה עושה.



4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך
החדירה של קופיקס הרשימה אותי מאד, הם בנו מותג מוכר וידוע עוד לפני שהסניף הראשון נפתח. נלחמו כנגד כל הסיכויים ועשו מהפכה במחירי הקפה בישראל.



5. השאלון האישי:


· איזו דמות השפיעה עליך? מקצועית אין


· אישיווק מומלץ שעבדת איתו: רונית אבנר מנהלת השיווק של חברת הכרם, עם העבודה שעשתה עם המותג סטולי והפיכתו לוודקה מובילה בישראל.


· מוסד השכלה גבוהה? אוניברסיטה הפתוחה.


· עבודה ראשונה? ברמן בארד רוק קפה.


· תכונה חשובה למנהל שיווק? להיות חדים, ולא לפחד לטעות.


· מקור ידע מקצועי שימושי? ICE , דה מרקר וגלובס.


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: קפה רוטשילד כמובן


· מהו ג'וב חלומותיך? מה שאני עושה היום


· חופשה חלומית: סיור קולינרי בארה"ב מסע אחרי התוכנית Man v. Foodשל Adam Richman

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח