· שם החברה: אפרתגו בע"מ
· שנת הקמה: 1993
· מספר עובדים: 6
דנה ליליין, בת 43, נשואה ואמא ל 3 ילדים. מנהלת את אפרתגו העוסקת בפיתוח מוצרים לבריאות האדם. כל מוצרי החברה הם פרי פיתוח החברה ולא מוצרי me too. לפני כ 4 שנים, מתוך צורך אישי, החברה החלה בפיתוח מוצר חדשני, ה- DD Pad, אשר נועד לתת מענה לנשים רבות הסובלות מהזעה, אדמומיות וגירויים באזור החזה. כיום המוצר נמכר ברשת הסופר-פארם.
· היקף תקציב שיווק: תקציב שנתי של 750,000 ₪
· ספקי שיווק: אינסייט – מדיה דיגיטלית , איילת אליעזרי – יחסי ציבור , אבי קורנס – יועץ שיווקי.
באיזה מהלך שיווקי אתה גאה במיוחד?
סקר השוק המקדים שערכנו אשר היווה עבורנו את היסודות שעליהם בנינו את קונספט השיווק למוצר החדש שלנו.
מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?
האתגר הגדול ביותר הוא להטמיע קטגוריה חדשה של מוצר חדש, בעולם האסתטיקה והטואלטיקה, בעולם מוצרים קיים. החדרת המוצר החדש לשוק ויצירת מודעות לקיומו הינו חלק משמעותי מהאתגר.
טיפ למתחילים בעולם השיווק
לעשות שיעורי בית ולהכיר את הכלים העומדים לרשותך. לחבור לאנשי מקצוע "תותחים" בתחום.
פעילות שיווקית שהרשימה אותך
מהלך השיווק של אדידס מול נייקי.
השאלון האישי:
· איזו דמות השפיעה עליך? אבא שלי – אנחנו חברה משפחתית ואבא שלי, מיסד החברה, תמיד היה בעל חשיבה "מחוץ לקופסא" ולכן אף אחד ממוצרי החברה אינו דומה למוצר אחר הקיים בשוק. עוד בתחילת דרכו של פיתוח המוצר נדרשתי לחשוב, לחקור, לפתוח ולחשוב אחרת כדי להגיע לפתרון ולמוצר. העבודה איתו ללא ספק היא שנתנה לי את הכלים להעיז, לנסות ולא לפחד לחשוב אחרת ולתת מענה לכל כך הרבה נשים, כמוני, שסובלות.
· אישיווק מומלץ שעבדת איתו: אבי קורנס
· לימודים? בעלת תואר שני בלימודי איכות.
· עבודה ראשונה? סניף בורגר קינג.
· תכונה חשובה למנהל שיווק? מולטי טסקינג, היכולת לראות את התמונה הגדולה ולא לפחד להעיז.
· מקור ידע מקצועי שימושי? אבי קורנס, מרצה ב"בצפר" תל אביב הוא ללא ספק המנטור שלי לנושאי שיווק. איש נדיר בעל ידע מקצועי רחב ונסיון של שנים. בעל ערך מוסף שאין שני לו בכל נושאי השיווק בנוסף להיותו מנצ'.
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: כל מרחב שבו ניפגשים הוא טוב כל עוד אפשר לשמוע את האחר.
· ג'וב חלומות? התפקיד שלי כיום – מנכ"ל אפרתגו בע"מ.
· חופשה חלומית: ניו זילנד.