– שם החברה: שומרי משקל, ישראל
– שנת הקמה: בישראל – בשנת 1966- הזכיינית הראשונה בעולם ,של חברת האם הבינלאומית Weight Watchers int.
– מספר עובדים: 300
שומרי משקל הינה חברת ההרזיה הגדולה, הותיקה והמובילה בעולם. אם כל קבוצות התמיכה. תוכניותיה מתחדשות באופן תדיר ומבוססות על מחקרים רבים מתחום התזונה, פסיכולוגיה, סוציולוגיה, פיזיולוגיה בריאות נשים ועוד. בכל מדינה מותאמת התכנית ע"י צוות מומחים מקומי. מחקרים בלתי תלויים שנערכו השנה ע"י רשויות הבריאות האמריקאיות, מצאו, גם השנה, את חברת שומרי משקל, כבעלת השיטה הטובה והמצליחה ביותר להרזיה ולשימור הישגיה לאורך זמן.
– היקף תקציב שיווק: 5 מיליון ₪ בשנה
– ספקי שיווק:
פרסום: גליקמן נטלר סמסונוב. יח"צ: גלאי תקשורת. קידום באינטרנט: שיאולוגי. ניהול רשתות חברתיות: פה לפה. סטודיו גרפיקה: מוטיבציה.
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
בימים אלו השקנו את נקודות פלוס- גישה חדשה ומהפכנית לאוכל והרזייה. נקודות פלוס, מבוססת על ההבנה שהדרך להרזיה תלויה בגורמים רבים – תזונתיים, חברתיים, נפשיים, התנהגותיים וסביבתיים. הבנת מכלול הגורמים, ושקלול של כל אחד מהם בתוך מרכיבי התוכנית, מהווים יחדיו את הדרך בה נקודות פלוס מכוונת את החברים בקבוצות, להצלחה בהרזיה ולשמירה על משקל תקין ואורח חיים בריא. למעלה משנתיים, מיליוני מרזים ברחבי העולם, מצליחים לרדת ולשמור על משקל תקין עם שיטת נקודות פלוס. חברת שומרי משקל הבינלאומית מדווחת על עליה בהיקף המשתתפים בקבוצות בשיעור של בין 30% ל- 50% ב30 המדינות השונות בהן היא פועלת. אנו כאן בישראל יכולים להעיד על נתונים דומים עם השקת התוכנית בארץ.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
ההתנהלות השיווקית והפרסומית של שומרי משקל בעת השקות והצגת מהלכים חדשים שונה מהפעילות השוטפת, ומצריכה שימוש בארסנל גדול ומקיף של אמצעי מדיה ואפיקי קידום שונים. בימים אלו, עם השקת נקודות פלוס, תקשרנו "בים באויר וביבשה"-טלביזיה, עיתונות, אינטרנט ורשתות חברתיות היוו פלטפורמות חשובות, כל אחת בתחומה ובכוחה הייחודי, להחדרת התוכנית.
3. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים…
שומרי משקל מקפידה לחדש את תוכניות ההרזיה שלה מידי שנתיים בהתאם למחקרים בינלאומים בתחום. בין לבין אנחנו מקפידים ליזום מהלכים מעודדי מוטיבציה כמו "הרזיה מונעת" וה"מרתון לביקיני" שמגייסים את כל המרזים בקבוצות וכן את כל הקהל הפוטנציאלי שלנו לתהליך ולהצלחה בהרזיה. בכל תחום, ובמיוחד בתחום שבו אנו עוסקים, חייבים לחדש ולהביא את "הדבר הבא"…אנחנו בשומרי משקל מבינים זאת ומקפידים לספק לקהל לקוחותינו את התוכניות העדכניות ביותר בתחום ההרזיה והשמירה על משקל תקין לאורך זמן.
השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עלייך? שאול נפתלי, בן זוגי, איש פרסום , מנטור מנטאלי של אנשי פרסום, מלווה אותי ברמה האישית והמקצועית מאז ועד היום.
· עבודה ראשונה? תקציבאית במשרד פרסום
· תכונה חשובה למנהל שיווק? יכולת יצירתית להתמודד עם חידושים שינויים ובלת"מים. והיכולת להוביל חזון לידי מימוש והצלחה.
· דף הבית שלך באינטרנט: גוגל
· בית קפה לפגישות עסקיות: באחד מסניפי ארומה ישראל, בקרוב תפריט בריאות מנוקד ע"פ נקודות פלוס – גם טעים וגם מודעים למה שמזמינים.
· רכב? מיני ואן גראנדיס
· ג'וב חלומותייך? כל מה שאני עושה בכל רגע נתון הוא ג'וב חלומותי..אחרת לא הייתי כאן.
· חופשה חלומית: טיול קרוואנים ממושך באירופה ללא מועד חזרה