אישיווק השבוע: דרור עוזרי, בעלים ומנכ"ל דשא עוז בע"מ


  • שם איש השיווק ותפקיד: דרור עוזרי, בעלים ומנכ"ל דשא עוז בע"מ
  • שם החברה: דשא עוז בע"מ
  • שנת הקמה: 2000
  • מספר עובדים: 30

  • פרופיל קצר

    דרור עוזרי בן 33, רווק, משמש כמנכ"ל דשא עוז מיום הקמתה ומנהל במסגרת תפקידו כ-30 עובדים. דרור שהקים את דשא עוז בשנת 2000 הוא מחלוצי יבוא הדשא הסינתטי בישראל, ובהנהגתו הפכה לחברה הגדולה בענף. לחברה קו המוצרים הרחב ביותר בארץ, מלאי תמידי ואפשרות להתקנה מקצועית ומיידית בפריסה ארצית. לדרור תואר ראשון בכלכלה וניהול מהמכללה האקדמית תל אביב- יפו.

    דשא עוז היא מחלוצות תחום הדשא הסינתטי בישראל, והיא הגדולה בענף. לחברה קו המוצרים הרחב ביותר בארץ, מלאי תמידי ואפשרות להתקנה מקצועית ומיידית בפריסה ארצית.



  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

ראינו ב'משבר המים' הפוקד את המדינה כהזדמנות להסביר לצרכן שהגיע הזמן לעבור מגינה בה דשא אורגני הדורש כמויות אדירות של מים והשקיה בזבזנית לדשא סינתטי חסכוני לגמרי. לצורך כך החלטנו להגדיל את תקציב הפרסום ויצאנו בקמפיין אותו הוביל פרסום חברון זלצמן בהיקף של חצי מליון ש"ח שכלל רדיו, עיתונות ומגזינים. הקמפיין הצליח הרבה מעבר למצופה.




  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

אני מאמין שפעילות שיווקית אמיתית היא כמו מגדל המורכב ממספר לבנים וכאשר מוציאים את אחת מהן אז כל המגדל מתמוטט. אך אם בכל זאת אני חייב לבחור פעילות שלא הייתי מוכן לוותר עליה בשום אופן, אז זו פעילות של סוכני החברה שיוצאים לשטח, ומציעים את המוצרים המתקדמים שלנו בשיחה פנים אל פנים עם הלקוח. זו פעילות בלתי אמצעית אשר הביאה ומביאה תוצאות מעולות.




  1. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?


תכנית השיווק נקבעת בהתאם לתכנית אסטרטגית עסקית רב שנתית שהכנו ומהווה את הבסיס לכל פעילות החברה. בתכנית השיווקית מוגדרים יעדים לטווח הארוך והקצר. אופי הפעילות השיווקית והמסרים נעשים בתאום מלא עם האנשים הרלוונטיים בתוך החברה, עם משרד הפרסום ומשרד יחסי הציבור שלנו. תכנית השיווק לא מתעלמת מאנשי החברה שחיים את הלקוחות בשטח ונמצאים איתם במגע יומיומי. אנו לומדים כל העת את המגמות בענף ואת נטיות הצרכנים ומתוך כך מעדכנים את התכנית השיווקית ומתקצבים אותה בהתאם.




  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

אני עובד בשוק תחרותי וצפוף.בשנה האחרונה התווספו ייבואנים רבים שמנצלים את משבר המים לצורך מכירת דשאים זולים ובאיכות התקנה נמוכה. אני מפרגן לכל החברות הוותיקות שלא נגררות למלחמת המחירים והאיכות הנמוכה שבסופו של דבר רק תפגע בענף הדשא הסינתטי.





  1. השאלון האישי:

· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
ריצ'רד ברנסון, מייסד וירג'ין.


· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
"22 חוקי הברזל של השיווק" שכתבו
אל ריס וג'ק טראוט. מבחינתי זה התנ"ך. בכל עשרות ספרי השיווק שקראתי מאז שקראתי אותו אני מחפש את ההתייחסות לעקרונות שלמדתי בספר זה.


· עיתון/ מגזין מועדף-
גלובס


· דף הבית שלך באינטרנט-
desheoz.co.il


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
הדסון בראסרי ברמת החייל


· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
טיוטה אוונסיס


· מהו ג'וב חלומותיך?
האמת שאני כבר עושה את ג'וב חלומותיי, לומד כל יום וממשיך להחכים ולהתפתח.


· חופשה חלומית:
הקאריביים

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח