- שם החברה: חמי געש-אתר המרחצאות והפרימיום בישראל
- שנת הקמה: 2000
- מספר עובדים: 80 עובדים
הילה גולן, בת 38,גרה בת"א,נשואה +2 בנים. פועלת כבר 18 שנה בענף התיירות. החלה את דרכה חברת התעופה "ארקיע" שם מילאה מספר תפקידים שונים ומגוונים במהלך 11 השנים בחטיבות השירות, ההדרכה, המכירות והשיווק. בתפקידה האחרון ב"ארקיע" שימשה כמנהלת פיתוח מוצרים. כיום היא כבר משמשת כ- 6 שנים מתפקדת כסמנכ"ל שיווק ומכירות בחמי געש .
- היקף תקציב שיווק: כ-1,000,000 ₪
- ספקי שיווק: משרד פרסום: FOUR, משרד יח"צ :טל מרום תקשורת, פייסבוק: חברת מיזמי רשת אינטרנט והשקעות
מהו המהלך השיווקי החכם ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
כאסטרטגיה אנו קשובים לרצונות של קהל הלקוחות ועושים את המרב להשביח את המקום שלנו משנה לשנה. לאחרונה עבר אתר חמי געש שדרוג מאסיבי, והושקעו בו כ- 20 מיליון שקל. במסגרת פרויקט השדרוג והחידוש, נבנו אולם מרחצאות רחב וחדיש ובו בריכת מים תרמו מינרלים חדשה, הכוללת 60 ג'טים ברמה ובתקן בינלאומיים, בריכת שחייה חצי אולימפית קיצית חדשה, בסטנדרטים אירופאים וברמת מערכות מים וגימור, גבוהים ביותר וברכת פעוטות מפנקת. הצלחנו להביא את מיטב חידושי הטכנולוגיה וכיום נחשב האתר לאחד מאתרי המרחצאות המובילים הן ברמת הסטנדרט והן ברמת הנראות.
על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
על מנת לפרסם ולקדם את אתר חמי געש אנו משתמשים כמעט בכל פריסת המדיה לפרסום ושיווק אבל אין ספק שהמגע הישיר עם הלקוח, הקשר האישי, לקוחות ממליצים ושת"פ עם הועדים והמועדונים המובילים במשק מביאות את התוצאות וההצלחות הטובות ביותר לארגון.
טיפ למתחילים בעולם השיווק?
יצירתיות, להמציא כל הזמן את הגלגל, להיות קשוב ללקוחות, להיות מוביל בתחום וכל הזמן להשקיע במוצר על מנת שתיהנה כל הזמן בשורות חדשות בשוק ובמדיה.
פעילות שיווקית שהרשימה אותך?
הקמת רשתCofix אשר חוללה מהפכה צרכנית במחירי שוק המזון והקפה, ואף זכתה לאהדה ציבורית ותקשורתית חסרת תקדים,ללא השקעה בפרסום והתבססות רק על יח"צ. לזה אני קוראת מהלך שיווקי גאוני ! רעיון מבריק עם מינימום השקעה בפרסום וחשיפה אדירה בתקשורת.
השאלון האישי:
איזו דמות מקצועית השפיעה עלייך? זכיתי במנהלים מדהימים מתחילת הקריירה המקצועית שלי ועד היום.
מי שפתח לי את הדלת והאמין בי לכל אורך הדרך ואני חייבת להם הרבה: צביקה גונן –מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל (לשעבר),
יורם מוטעי-מנכ"ל קשרי תעופה, נחום קרה-סמנכ"ל שיווק ישרוטל.
עבודה ראשונה: נציגת מכירות טלפונית במרכז ההזמנות של "ארקיע" .
תכונה חשובה למנהל שיווק: יצירתיות, תגובה מהירה, דע את מתחריך, גמישות, בעל מעוף ותעוזה. יכולת לנתח ולחזות תהליכים ומגמות וע"י כך להגיב בהתאם.
מקור ידע מקצועי: קורסים בתחום השיווק והמכירה,כנסי תיירות, מפגשים עם קולגות, ביקור באתרים מקבילים.
ברשתות החברתיות: פייסבוק, אינסטגרם, לינקדין
בית קפה/מסעדה לפגישות עסקיות: מסעדה ים תיכונית "נוסטלגיה" או בית הקפה אשר ממוקמים באתר חמי געש .
ג'וב חלומי: במקום בוא אני נמצאת כיום, ההזדמנות להוביל את אתר חמי געש ביחד עם צוות ניהולי לויאלי, מקצועי ,יצירתי ומשובח להישגים ולאחד מאתרי המרחצאות המובילים בארץ . בטווח הארוך, ההזדמנות להקים מיזם ולפתח מועדון ארצי שנותן שירותי נופש ,בידור ופנאי לקשישים.
חופשה חלומית: חופשה רומנטית ברומא