אישיווק השבוע: הלל פיין, מלון רמת רחל


  • שם החברה: מלון רמת רחל
  • שנת הקמה: 1987
  • מספר עובדים: 200

הלל פיין, עלה מדרום אפריקה בשנת 1976. את תחילת דרכו עשה באכסניית הנוער של הקיבוץ ובהמשך גם במכבסה. לאחר מכן הפך לאחראי על המתנדבים ומשם הגיע לעבוד בתיירות עד עצם היום הזה. אני נשוי לארלין 48 שנים, עם 5 ילדים ו 8 נכדים.




  • היקף תקציב שיווק: 850,000 ₪
  • ספקי שיווק: יחסי ציבור: מרום תקשורת, משרד הפרסום ועיצוב JELLYBEAN


1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?


שמנו דגש חזק בשני מישורים – האחד הוספת עולמות תוכן וחוויה המדגישים את הייחודית של רמת רחל כמלון הקיבוצי היחיד בתוך ירושלים – ופורטפוליו השירותים של המלון בכללם: קיום סיורי אריכאולוגיה וחקלאות בקיבוץ לצד השקת אתר חדש ופעילות בזירות האונליין בדגש על הרשתות החברתיות.



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
בכל שנותיי כמנהל המכירות והשיווק של המלון, לצד אפיקיי השיווק שמתפתחים בכל שנה , אני מאמין כי הקשר האישי, הפרסונלי מול הסוכנים– הוא אמצעי שיווק חשוב מאין כמוהו והוא הבסיס. קשר זה, אחד אל אחד, יוצר מערכות יחסים של שנים – גם בתיירות הנכנסת וגם בתיירות הפנים ובסופו של דבר מניב גם תוצאות עסקיות.


לדוגמא: אני מקפיד להגיע לכל כנס/יריד – עם עניבה שעליה תמונת 8 נכדיי. זה משהו שתמיד "שובר את הקרח" וזכיר – ומהווה פתח לקשר אישי ועסקי כאחד.



3. טיפ למתחילים בעולם השיווק?
הדבר החשוב בעולם השיווק הוא מסירות, התמדה ועקביות. זהו שוק משתנה, שכללי המשחק משתנים בו מיום ליום – חשוב לצד המקצועיות לשמור על יחסי אנוש חמים, על סבלנות ואורך רוח ובעיקר להיות עם אהבה אמיתית לתחום, למקצוע, לעבודה- כי בסופו של דבר זה מה שמהווה בסיס איתן לכל עבודת השיווק.


עוד טיפ קטן- דיוק. השעון אצלי כבר שנים- מקדים ברבע שעה. ככה אני מקפיד לא לאחר וזהו בעיניי סימן לכיבוד הזמן של הצד השני.



4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך ?
במסגרת 40 שנותיי כמשווק בעולם התיירות- נכחתי בהרבה ירידים וכנסים ברחבי העולם.


מהלך שיווקי אחד שהרשים אותי במיוחד הוא מינוף החקלאות הקיבוצית בכנסים/ירידים/מול סוכנים – דבר שגורם לגאווה ישראלית וקיבוצית במיטבה.




5. השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? מוישלה שמיר, המשווק המיתולוגי של עין גדי.


· עבודה ראשונה? טבח ועובד משק בית באכסניית הנוער של רמת רחל.


· תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתיות


· מקור ידע מקצועי? Elma Wheller – ספר שמלמד איך למכור ולשווק "חוויה" ולא רק את המוצר עצמו.


· ברשתות החברתיות? לא משתמש


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: לובי מלון רמת רחל


· ג'וב חלומות? לשווק מלון בלאס וגאס


· חופשה חלומית: איי סיישל



קישור פרופיל פייסבוק: אין

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח