אישיווק השבוע: ורד בטש, סמנכ"ל שיווק 'הבצפר'

אישיווק השבוע: ורד בטש, סמנכ"ל שיווק 'הבצפר'



• שם החברה: 'הבצפר' של חברות הפרסום


• שנת הקמה: 2002


• מספר עובדים: קבועים 10



פרופיל



הבצפר, בית הספר של משרדי הפרסום בישראל, הוקם על ידי איגוד חברות הפרסום במשותף עם חברות הפרסום. הבצפר "נולד" במטרה להכשיר כוח אדם מיומן למקצועות הפרסום במסלולים שונים: תקציבאות, פלנינג, קוריפייטינג, מדיה פלנינג, הפקת פרסומות, יחסי ציבור ודוברות. עד כה שומר הבצפר על ממוצע מעל 50% השמה לעבודה בענף.



בטש, 43 ואם לשתיים, ניהלה עד שנת 1996 במשך 7 שנים את תחום השיווק של טכנו ראלקו יבואנית SHARP והובילה את חדירת מוצרי הצריכה לשוק הישראלי. בין היתר הייתה אחראית על קמפיין "זה שארפ זה לא" המיתולוגי. מאוחר יותר עבדה במשרד הפרסום 'אוקי סימבול פרס' שהתמזג לתקופה קצרה.



בהמשך ניהלה בטש את השיווק ב'ארגנטולס מקיטה'- עם המצאתו של המושג 'סקרול' (תוך כדי משחק כדורגל) ואת מחלקת השיווק במרכז רפואי רבין תוך הובלת הקמתו של המרכז לתכנון הלידה, שזכה בפרסים רבים. ב-2002 עם הקמת הבצפר הצטרפה ליגאל בראון לניהול והקמתו.



1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?


"יעשה בספטמבר 2007 – מוקדם לדבר על זה מבטיחה לעדכן. כמו כן פעילות חכמה ובונה בנושא קהילות וטיפול בעמותות, שאיך שזה לא יהיה בסופו של דבר זה חוזר אלינו. בנוסף, זכינו בקקטוס זהב בקטגוריית קהילה זו הפעם השנייה, כשהראשונה הייתה עם קמפיין 'ערן' והשנייה- קמפיין למניעת שימוש בסמים."



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע? (לדוגמא: טלמרקטינג, נטוורקינג, פרסום, יחסי ציבור, מכירות מדלת לדלת, מכירות אחד על אחד, דוכנים, דיוור ישיר וכד')


"אינטרנט- מאז הקמתו של הבצפר, זו הפעם השלישית שאנו משדרגים את אתר האינטרנט שלנו, אתר האינטרנט של הבצפר מהווה פלטפורמה חשובה מאוד להבאת סטודנטים ולהרשמות לבצפר, והן בחיפוש אחר לימודי פרסום. ההבטחה הפירסומית שלנו – המקצוענות – מחייבת אותנו להיות בחזית הטכנולוגיה והובלת הדרך לפתרונות יצירתיים הן בפרסום ובטח בשיווק. כחלק מהאסטרטגיה שלנו.


הדבר השני שהוא פועל יוצר של הראשון הנו מפגשים עם סטודנטים פוטנציאליים- יש כאוס גדול בהבנת מקצועות הפרסום והשיווק. המפגשים הבלתי אמצעים של הבצפר עם אלפי תלמידים פוטנציאליים בשנה, אם בימים פתוחים או בימי יעוץ מרוכזים ואפילו בפגישות אחד על אחד, הן חלק בלתי נפרד מהעשייה שלנו. ההסברה על המקצועות חידוד התכונות/כישורים הנדרשים, יוצרת תיאום ציפיות ומשפך מצוין לסינון והבנה של המועמדים להירשם למסלולים המתאימים להם."



3. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?


"המהלך המשמעותי ביותר היה הכנה של חוברת קטלוג של עבודות הבוגרים שלנו וחלוקה שלו לכל הענף- באופן אישי שמי/ ובתחרות הקקטוס. יצר באז פנטסטי ורצוי הן לבוגרים והן לתדמית הבצפר."



4. תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה


"אין בית ספר מוסד הדומה לשלנו, שהוא בינתחומי למקצועות הפרסום והשיווק. יש בתי ספר פרטיים למקצוע הקופי, המילה הטובה שאוכל לתת זה גם למכללה למנהל וגם לדרבי, המשתמשים באסטרטגיית ההשמה על מנת ליצור העדפה למוסד שלהם זה חכם ונכון."



5. 30 שניות על…



• איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? "אמא שלי- היא אלופה בכל מה שהיא עושה."


• מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? "לי איקוקה- קראתי בגיל 0."


• עיתון/ מגזין מועדף – "אל תסבכו אותי".


• דף הבית שלך באינטרנט- "YNET – אנחנו מנהלים שם פורום שיווק."


• בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות- "יוליה בנמל מול הבצפר."


• מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? "מזדה 3 ספורו – צהוב אי אפשר לפספס."


• מהו ג'וב חלומותיך? "לפתוח גלריה ביפו ולנוח."


• חופשה חלומית: "ספארי צלילה בסיני."

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח