אישיווק השבוע: חן אשד, סמנכ"ל שיווק, H&O


  • שם החברה: H&O
  • שנת הקמה: 1994
  • מספר עובדים: 1,300
  • פרופיל אישי קצר (3-5 שורות)

אשד, בן 40, נשוי ואב לילד אחד, עובד בחברתH&O כ- 9 שנים, במהלכם שימש בתפקיד מנהל קד"מ ושת"פ ומנהל מכירות. סמנכ"ל השיווק בחברה מזה 3 שנים.


– היקף תקציב שיווק: כ- 15 מיליון ₪.


– ספקי שיווק:


פרסום: גלר נסיס פובליסיס


יח"צ: זאביק דרור


מיתוג: ברנלנד




1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?


קיבלנו החלטה לשים את המותגים השונים המשווקים בחברה בחזית הפעילות השיווקית ופרסומית. תחת החלטה זו פעלנו רבות להרחבת מגון המותגים והמוצרים המשווקים (חלקם הגדול באופן בלעדי ברשת) בכל מחלקות האופנה: תינוקות (קרטר'ס), ילדים (דמויות וחליפות כדורגל קבוצות), ספורט נשים וגברים (צ'מפיון, EXT ואסיקס), הלבשה תחתונה (TAGWOMAN ומוצרי הלבשה תחתונה מתמחים לספורט תחת המותג צ'מפיון, ועוד מותגים רבים.



התרגום הפרסומי למהלך השיווקי הוא סדרה רחבה של סרטוני קצרים והומוריסטים בהם מוצגת בעיה (בהומור) ולאחריה הפתרון ברמת המותג הרלוונטי ומבצע אגרסיבי.


זהו מהלך שעלה לאוויר בחודש מאי 2011 וזוכה לבולטות והצלחה רבה, וכמובן תורם רבות להגדלת המכירות של הרשת.



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
טלמרקטינג. H&O מחזיקה את מועדון הלקוחות הגדול והוותיק ביותר בתחום האופנה. מצאנו כי טלמרקטינג שוטף, שנתי, ברמה הארצית והלוקאלית של החנויות, הוא הפתרון האישי, הישיר והאפקטיבי ביותר לשימור לקוח מועדון והנעתו לפעולה ברמת הקניה.



3. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק?


אני עובד רבות עם תוכנת הקליק וויו לניתוח מכירות פרטני בכל רמות מועדוני הלקוחות השונים, מחלקות האופנה, המותגים וכו'.



4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה


אני מאוד אוהב את הפעילות השיווקית של קסטרו בשנים האחרונות, ביחוד על רקע כניסת הרשתות הבינ"ל בשלוש השנים האחרונות: התעוזה, החדשות, האומץ להביט לבינ"ל בלבן של העיין באספקט הרלוונטי ביותר של האופנתיות ולהגיד, למרות הכל אנחנו מובילי שוק באופנה בישראל.



5. השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? המנכ"ל של H&O, ניצן הדס


· עבודה ראשונה? לפני 13 שנים עבודה ראשונה בקמעונאות בתור מנהל הקד"מ של ACE.


· תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתיות, תעוזה.


· דף הבית שלך באינטרנט: one


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: טאטי יהוד


· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? פורד מונדאו


· מהו ג'וב חלומותיך? אין אחד כזה, יש הרבה.


· חופשה חלומית: כל מקום שיש בו אוכל טוב וים.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח