אישיווק השבוע: יובל רובינס סמנכ"ל שיווק ומכירות, המי"ל


  • שם איש השיווק ותפקיד: יובל רובינס סמנכ"ל שיווק ומכירות
  • שם החברה: המי"ל בע"מ (המרכז הישראלי לניהול)
  • שנת הקמה: 1959
  • מספר עובדים: 35


    פרופיל קצר

    יובל רובינס, משמש כסמנכ"ל שיווק ומכירות בהמי"ל מזה 3 שנים. בגיל 23 פתח חברה לייעוץ ופיתוח מערכי שיווק וכעבור 3 שנים עברת לניו יורק ושם שימש כמנהל מכירות בחברת נדל"ן גדולה. החל מסוף 2006 עובד יובל בהמי"ל. בתחילה שימש כמנהל מערך המכירות והתקדם לתפקידו הנוכחי במהרה.

    המי"ל מתמחה בכנסים ועידות, קורסים וסדנאות למנהלים. פעילויות המי"ל נועדו לשפר את האפקטיביות הניהולית של כל מנהל באשר הוא, נושא הכשרות מנהלים מקבל משנה תוקף בתקופות מאתגרות בהן נדרשים המנהלים לשיפור תוצאות תוך הסתגלות לשינויים מבניים.




  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

    התהליך המשמעותי ביותר הינו הפיכת המי"ל מארגון מכוון מוצר לארגון מכוון לקוח, תוך מתן דגש לתקופה מאתגרת במסגרתה מצוי המשק בשנה האחרונה. נושא זה בא לידי ביטוי במספר תחומים: 1. השקת מוצרי הדרכה המיועדים לתקופות משבר הן ככלי ניהולי נוסף והן כמקצוע נוסף למנהל, מוצרים כגון הסמכת מאמנים (קואצ'ינג), הנחיית קבוצות ועוד. 2. בנוסף השקנו השנה כנסי העשרה ללא תשלום לקהל לקוחותינו, כנסים אלו יצרו ויוצרים בטווח הקצר תחושה של הקניית ערך ללקוחות ובטווח הארוך מגדילים את נתח הלקוח.



  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

    על שתיים: א. על הקשר הישיר של מנהלי תיקי הלקוחות עם קהל לקוחותינו. היום אנו יודעים בוודאות שהקשר האישי הן בטלפון והן בשטח נותן תוצאות לאורך זמן. לעניות דעתי, לאפיק שיווקי זה אין תחליף. ב. חבר מביא חבר – וזאת באמצעות טיפוח ושימרה על קשר עם לקוחותינו המשמשים עבורנו כ-כ"סוכני מכירות" יעילים ביותר.



  1. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?

    תקציב השיווק נבנה גם מלמעלה (יעד הכנסות הארגון) וגם מלמטה (פעילויות שיווק נדרשות לכל פעילות), כמו כל תקציב, התקציב הינו מוגבל ואנו משתמשים ב"חוק פרטו" על מנת לתעדף את ערוצי השיווק והמכירה שלנו. בתקציב השיווק נשמרת מידה מסוימת של גמישות בהתאם לצרכי הלקוחות והשוק המשתנים – המשבר למשל, דרש מאיתנו לבחון מחדש את צרכי לקוחותינו, להתאים פעילויות ולהקצות משאבים בהתאם.



  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

    פעילויות המי"ל מתחרות במספר שווקים ואין לנו מתחרה עיקרי אחד. בכל אחד מהתחומים התחרות הינה אגרסיבית ומאתגרת. בתחום הכנסים למשל התחרות העיקרית שלנו היא העיתונות אשר מרימה כנסים איכותיים וגדולים תוך ניצול היתרון היחסי שלה (מדיה ללא הגבלה כמעט)



  1. השאלון האישי:

· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
פרופ' פיטר דרוקר אבי הגישה התוצאתית


· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
זה לא ממש ספר שיווק אבל מרד הנפילים של איאן רנד הוא הספר שהשפיע עליי יותר מכל. הספר טוען כי כוחה של החברה ושגשוגה באים בזכות של פרטים בעלי יכולת וכוח יצירתי, וכי חברה שאותו מיעוט זה ינטוש אותה תחלש, תשקע ואף תתמוטט לחלוטין.


· עיתון/ מגזין מועדף
דה מרקר


· דף הבית שלך באינטרנט
אתר הבית שלנו, כלי עבודה יומיומי שלי


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
כפר המכבייה


· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
טויוטה קורולה


· מהו ג'וב חלומותיך?
יועץ ויזם עסקי מוביל בתחום המכירות והיזמות העסקית


· חופשה חלומית:
חצי שנה בדרום אמריקה

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח