אישיווק השבוע: יורם רוזנבאום, מנכ"ל חברת "לופה" (www.lupa.co.il)



  • שם איש השיווק ותפקיד: יורם רוזנבאום, מנכ"ל
  • שם החברה: לופה
  • שנת הקמה: 2004
  • מספר עובדים: 15
  • פרופיל קצר:

    יורם רוזנבאום, נשוי + 3, הקים ביחד עם אחיו עופר, שניהם בכירים לשעבר במערך השיווק והשירות בניופאן, את חברת (www.lupa.co.il)
    LUPA)המאפשרת לראשונה לכל צרכן להיות המו"ל של עצמו. באמצעות שימוש בתוכנה ידידותית ופשוטה לתפעול, הניתנת להורדה חינם באתר החברה, ניתן ליצור ספר צילומים בעיצוב אישי עם טקסט בעברית, המשמר את הזיכרונות מהרגעים המרגשים ביותר בחיים.




  1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?


לאחר שכבשנו את שוק הפקות ספרי התמונות בעיצוב אישי, ויצרנו את הטרנד הסוחף בישראל, היו חשובים לנו שני דברים משמעותיים, לקראתם פעלנו השנה: הראשון הוא, ביסוס העליונות הטכנולוגית של לופה על פני המתחרות. זאת עשינו באמצעות, השקת תוכנה מתקדמת "לופה2 " , שמצד אחד מציעה אפשרויות עיצוב מגוונות ומצד שני מציגה ממשק ותפעול נוחים לחוויה מהנה ליוצר הספר.



אחרי שיסדנו את שוק המוצרים הפרסונאליים בישראל, היה חשוב לנו להעמיק את מגוון המוצרים ובימים אלו אנו משיקים את "לופה לוק" ומאפשרים ללקוחותינו להפיק חולצות טי שירט בעיצוב אישי המודפסות בדפוס מתקדם מסוגו בעולם החל מיחידה אחת ללקוח.




  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?


כמותג ומוצר, אשר עד להפקתם בפועל במכונת דפוס דיגיטלית מבית אינדיגו, חיים באינטרנט ותהליך היווצרותם נעשה באינטרנט, אנו משתמשים ברשת גם ככלי שיווקי ראשון במעלה. בעזרת ניוזלטר שיווקי לעשרות אלפי לקוחות וגולשים שכבר הורידו את תוכנת לופה, אנו מציגים בפניהם מבצעים, אפליקציות חדשות, הטבות לקראת אירועים מיוחדים, חידושים טכנולוגיים ועוד. כך גם יצרנו את LUPA FRINDS – מועדון הלקוחות האינטרנטי שלנו, שחבריו נהנים ממגוון עצום של הטבות והנחות כבר ברכישה ראשונה.


ככלל, לספרי לופה כח מיוחד, שכל מי שרואה אותם, מדפדף בהם, חש אותם, מיד אלו נשבה בקסמם. באותו הרגע, הוא הופך לשגריר של הספר, ואין מקום טוב יותר להמלצות מאשר האינטרנט. לכן גם ניתן לראות באתרים שונים, סיפורים ועדויות מרגשות של הורים, סבים, חברים ואחרים שעשו ספר על או עבור יקיריהם ונהנים מכל רגע.




  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?

הפקת ספר אישי באינטרנט, למרות שבפועל אין הדבר כך, צעד מרתיע עבור אנשים, שחושבים שזה יהיה מסובך מידי עבורם או שלא יהיה להם מספיק פנאי וזמן לכך. לשם כך, השקנו את "זירת העורכים של לופה". מדובר, בזירה מיוחדת בה מציעים לקוחות לופה את שירותי העיצוב שלהם, עבור הגולשים באתר. לכל מעצב בזירה, מתחם בו הוא מספר על עצמו, עיסוקו, מציג כמה מעבודות הספרים שלו וכן את השכר אותו הוא רוצה לגבות עבור העריכה. לופה מפעילה הפלטפורמה להתקשרות ואינה מעורבת בתשלום אותם דורשים העורכים, שנקבע על פי משא ומתן ישיר בין הלקוח לעורך. חודשיים מאז ההשקה, אנו רואים בפריחת הזירה והכי חשוב מבחינת לופה- מהלך שיווקי שהכניס גם קהלים חדשים לעולם הספרים בעיצוב אישי וגם מפרנס את הלקוחות שלנו.




  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

לופה הייתה פורצת הדרך בישראל, בתחום הפקת הספרים בעיצוב אישי, כשאחר כך הגיעו מתחרים נוספים. זום זום עשו מהלך יפה, כאשר לקראת שנת הלימודים החלו להציע מחברות עם כריכה מעוצבות.



השאלון האישי:


· איזו דמות השפיעה עליך? יצחק רבין


· עיתון/ מגזין מועדף – גלובס


· דף הבית שלך באינטרנטlupa והשני גלובס


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות סגפרדו בקיבוץ עינת


· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? פורד S -max


· מהו ג'וב חלומותיך? לגדל את ילדי במשרה מלאה


· חופשה חלומית: ספארי באפריקה


אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח