· שם החברה: ROBOHOLD
· שנת הקמה: 2014
· מספר עובדים: 6
יותם הרוש, גדל ברמת-השרון כרגע מתגורר בתל אביב, חובב טניס, כדורגל, וכל סוגי המוזיקה. ניהל קייטרינג בוטיק, עבד בתפקידי מכירות בענף הביטוח וניהל מכירות בחברת השקעות פרטית.
· היקף תקציב שיווק : 150,000 ש"ח
· ספקי שיווק: משרד יח"צ נטע הר-לב, משרד פרסום אביעוז קריספין, עיצוב גרפי ומיתוג אבי עוז.
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
שת"פים שיווקיים יחד עם הלקוחות מול המשתמשים. משום שאנחנו מגייסים לקוחות וגם משתמשים חשוב מאוד לחבר את שניהם. שיתוף פעולה עם הלקוחות שלנו הכרחי על-מנת לשמח את המשתמשים ומועיל לכולם.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר? שת"פים עם לקוחות מול משתמשים, יחסי ציבור
3. טיפ למתחילים בעולם השיווק
עבדו לפי סכמת עבודה ותיעדוף מסודרים – למחלקת השיווק תפקידים ופעולות מגוונים וככל שתהיו יעילים יותר תגיעו ליותר תוצאות. יחד עם זאת – הישארו יצירתיים ועם אהבה למה שאתם עושים
4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך
קמפיין שיפור השירות של חברת HOT – משולב מדיות, עתיר השקעה,אמיץ וכן מול הלקוחות
5. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? הגר פורת – מסעדנית ובשלנית גאונה, שנפש האדם תמיד נמצאת מול כל מה שהיא עושה, למדתי ממנה המון
· עבודה ראשונה? מלצרות
· תכונה חשובה למנהל שיווק? וורסטיליות, חייב לתת מענה למגוון תחומים בשיווק
· ברשתות החברתיות? פייסבוק, אינסטגרם,לינקדאין
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: מנטה ריי מול הים!
· ג'וב חלומות? הקמת/ניהול מוסד/ארגון להכוונה וייעוץ של בני נוער וחיילים
· חופשה חלומית: בטן גב ופינוקים במקסיקו
קישור פרופיל פייסבוק:
https://www.facebook.com/yotamhrsh?fref=ts